یادداشت ؛

آتش به اختیار در مقابل ولنگاری فرهنگی و لیبرالیسم رها شده است

آتش به اختیار یعنی سکوت ما زمینه، حادثه ی محراب و شمشیر و فرق شکافته ی امام را فراهم نکند. آتش به اختیار در مقابل ولنگاری فرهنگی و لیبرالیسم رها شده است.
کد خبر: ۸۸۷۴۲۳۶
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰
شهرام مهدوی مطلق، آتش به اختیار یعنی سکوت ما زمینه، حادثه ی محراب و شمشیر و فرق شکافته ی امام را فراهم نکند. آتش به اختیار در مقابل ولنگاری فرهنگی و لیبرالیسم رها شده است.

آتش به اختیار این روزها تحلیل و تفسیرهای زیادی می شود و جالب اینکه عده ای را هراسان کرده است. اگر این عده ی هراسان همان جریان لیبرالی داخلی است حق دارند، چرا که آتش به اختیار قطعا در مقابل ولنگاری فرهنگی در عرصه های عمومی و لیبرالیسم رها شده در مراکز علمی و فرهنگی خواهد بود .

آتش به اختیار ناشی از رشد یافتگی بدنه اجتماعی و فعال جامعه، خصوصا جوانان دانشجو در تراز انقلاب اسلامی و اعتماد و باور این موضوع در راس حاکمیت است.

آتش به اختیار یعنی عبور از سیستم های معیوب بروکراسی توسعه گرای غربی.

آتش به اختیار، اجازه آن فقط به افسران جنگ نرم داده شده ، که خود از سطح دانش لازم، اهلیت و شانیت مطالبه گری برخوردار بوده و هستند.

آتش به اختیار یک شرط اساسی و لازم دارد و آن هم این است که اگر قرارگاه مرکزی یا قرارگاه های مرکزی دچار اختلال شدند، آتش به اختیار موضوعیت و فعلیت می یابد. اینکه هریکی دیگری را قرارگاه مرکزی بداند، مغلطه ای بیش نیست و این قرارگاه مرکزی شامل همه دستگاه های اداری و نهادی و ... است.

همه در این قرارگاه و خیمه تصمیم و اقدام و عمل تعریف می شوند،البته با کارکردهای ویژه و به میزان اختیارات و امکانات آتش به اختیار در مقابل قوانین و ساختارهای نظام نخواهد بود، اما آتش به اختیار قطعا در مقابل ولنگاری فرهنگی در عرصه های عمومی و لیبرالیسم رها شده در عرصه های دانشگاهی خواهد بود.

موارد زیر تنها نمونه هایی است که اگر قرارگاه مرکزی و یا قرارگاهای مرکزی مختل و منفعل و مسکوت و محافظه کار و مسامحه کار شوند، افسران جنگ نرم قطعا آتش به اختیار عمل خواهند کرد!
 اگر دین خراش بردارد و عده ای اسلام ناب را خشونت گرا معرفی کنند؟

اگر به نام نفی خشونت ،پیامبر اسلام و امام علی (ع) را خشونت طلب و یا برعکس سازشکار معرفی کنند؟

اگر حادثه عاشورا ،خون به خون شستن تفسیرشود و امثال گنجی ها تئوری پرداز جامعه شوند و زیارت عاشورا را کینه توزانه معرفی کنند و بر امامت و عصمت اولیای الهی خط بطلان بکشند ؟

اگر باردیگر قلم های مزدور به نام پلورالیسم، هویت دین و رهبری دینی و ولایت فقیه را نشانه روند و خط امام را بشکنند و امام زدایی نمایند و بخواهند دل ولی امر را دوبار خون کنند؟

اگر زمزمه تکثرقرائت ها بازتکرار شودو جریان لیبرال داخلی در عرصه هرمنوتیک، اباطیل و موهومات خود را با آیات قران توجیه کند و با برداشت های غلط در صدد تغییر سبک زندگی از ایرانی اسلامی به غربی باشد .

اگر فردا روزی رستوران های مک دونالد و کی اف سی و ... رونمایی شوند؟ و به بهانه موسیقی و چه و چه، بخواهند به هجو و حذف ارزش ها و مولفه های دینی و شیعی بپردازند و اباحه گری و ولنگاری راه بیاندازند؟

اگر برشهید و شهادت بتازند و به زخم خانواده های شهدا نمک بپاشند و ارزش های دفاع مقدس،ایثارگری و حماسه ها، به سخره گرفته شوند وبه روی حافطان امنیت در درون و برون کشور رنگ جفا بپاشند؟

اگراز سطوح مختلف جامعه خصوصا در عرصه تعلیم و تربیت از مهد تا دانشگاه انقلاب زدایی بشود و زی زندگی ایرانی اسلامی و مردمی رنگ ببازد و توسط سیستم های دولتی و غیره، خوی اشرافیگری و کاخ نشینی ترویج شود و به کوخ نشینان و مستضعفان جامعه پشت پا زده شود ؟و اگر......... آتش به اختیار خواهیم بود تا با سلاح منطق، اندیشه، گفتمان و استدلال، اما با صدای رسا و سینه چاک، پا به عرصه پاسخگویی و شبه زدایی و اقدام عمارگونه اقدام نماییم و راه نفوذ لیبرالیسم را که می خواهد با مغلطه و اختلاط انقلاب و اسلام و انقلابیگری را از صحنه زندگی مردم بزداید ،سد خواهیم کرد .

این بار سکوت جایز نیست و برای حرف زدن و اقدام کردن به همان شرط لازم، منتطر اجازه کسی نخواهیم بود، چرا که در تاریخ اسلام آنچه همواره فاجعه آفریده است ،سکوت های مرگبار، بی موقع و عدم اتش به اختیار بوده است.

آری و چه دیگر آتس به اختیار یعنی سکوت ما باعث زمینه پیدایش انحراف در جامعه نشود و سکوت ما باعث تکرار حادثه محراب و منبر و شمشیر و فرق شکافته امام نشود و باعث به مسلخ رفتن حسین در کربلا نشود .

نمونه ای از آتش به اختیار جوانان دانشجو ،اردوهای جهادی است که وقتی در خدمت رسانی به مردم مسامحه می شود ،به اختیار اقدام کرده اند.

ارسال نظرات