خبرهای داغ:
فرمانده حوزه کربلا کلیبر در نشست بصیرتی پایگاه های شهید شفیع زاده آس و شهید صیاد شیرازی یوزبند این شهرستان، گفت: تنها راه خنثی سازی تهدیدات دشمنان توجه به منویات رهبر فرزانه انقلاب است.
کد خبر: ۸۸۷۴۲۳۹
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، هادی علیاری با بیان اینکه دنیا همیشه محل تقابل حق و باطل بوده است، گفت: شاید سرنوشت 38 سال اخیر کشورمان مثال خوبی برای این موضوع باشد که توانسته ایم با رهنمودهای رهبری، انقلاب اسلامی را که یک امانت در دست ماست به دیگر کشورها هم صادر کنیم.

وی خاطر نشان کرد: اکنون با وجود تلاش های بی حد و مرز کشورهای غربی مانند امریکا که تلاش در براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران را دارند، اگر بخواهیم در مقابل قدرت آن ها بایستیم و تسلیم اهداف پلیدشان نشویم باید گوش به فرمان رهبری و با لبیک گویی به ایشان خود را در هر حال و با مال و جان آماده دفاع از این نظام کنیم.

علیاری همچنین به فرمایشات مقام معظم رهبری در 20 اردیبهشت سال 1396 در دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) اشاره و بیان کرد: دشمن برای ساقط کردن ایران اسلامی سه هدف کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت را دنبال می کند که با برهم زدن امنیت داخلی و ایجاد ناامنی در کشور، ایجاد مشکل در معیشت مردم و نارضایتی در بین مردم می خواهند اصل نظام را از بین ببرند.

وی اظهار کرد: مقام معظم رهبری با تیزبینی و آینده نگری خاصی این سه هدف دشمن را پیش بینی کرده بود و اخیراً دشمن با عملیات تروریستی در مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام خمینی(ره) از طریق داعش اقدام به پیاده کردن هدف کوتاه مدت خود کرد که به حول و قوه الهی با هوشیاری دقیق نیروهای نظامی، دشمن این بار هم سیلی بزرگی از ملت شریف ایران خورد.

ارسال نظرات