خبرهای داغ:
عضو گروهان میثم در عملیات کربلای چهار و از رزمندگان دوران دفاع مقدس با اشاره به معیشت و مشکلات اقتصادی امروز جامعه گفت: در دوران دفاع مقدس فرهنگ جهادی و الهی حاکم بود و از نظر مردان جهادی چیزی بنام بن بست وجود نداشت
کد خبر: ۸۸۷۴۲۶۵
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷

محمد رضا حمیصی، عضو گروهان میثم در عملیات کربلای 4 و از رزمندگان دوران دفاع مقدس  در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار بسیج در قزوین اظهار کرد: : شب های قدر و ماه رمضان یک نعمتی برای انسانهاست که تمام گناه هان خود را پاک کندو بتواند به مسیر الی الله بر گردد.

وی تاکید کرد: در دوران دفاع مقدس و شب های عملیات هرشب کار رزمندگان دعا و مناجات بود و خالصانه جان خویش را بر کف  می گرفتند و برای اسلام و انقلاب دفاع می کردند ملت ایران باید از این ظرفیت عظیم فرهنگی و معنوی شب قدر در طول سال استفاده کنند و تا بتوان به توسعه  و ترویج فرهنگ ناب اسلامی  کمک کرد.

حمیصی با اشاره به معیشت و مشکلات اقتصادی  امروز جامعه گفت: در دوران دفاع مقدس فرهنگ جهادی و الهی حاکم بود و از نظر مردان جهادی چیزی بنام بن بست وجود نداشت و هر سختی را با صبر و تحمل به خاطر خدا و امام راحل تحمل می کردند و در های پیروزی را می گشودند.

رزمنده دوران دفاع مقدس افزود: متاسفانه  در زمینه های مختلف علمی و پژوهشی پیشتاز هستیم اما در اقتصاد به دلیل نگاه اقتصادی و سود محور نتوانستیم بر مشکلات غلبه کنیم باید نگاه ما به اقتصاد جهادی باشد و برای رضای خدا مشکلات را تحمل و به قدرت درونی کشور و استعداد ها و منابع تکیه کنیم.

وی در ادامه یاد آور شد: دفع مقدس گنجینه ارزشمند علمی،آموزشی و فرهنگی است که در آن تمام نیازها را می توان بر آورده کرد  و اقتصاد و معیشت جز با نگاه جهادی دفاع مقدس حل نخواهد شد.

حمیصی تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس هیچ شکاف طبقاتی بین فرماندهان با سایر نیروها نبود و  همانند سایر نیروها از مزایا برخوردار بودند امروز در سوریه و عراق دست توانمند جمهوری اسلامی  در حال مکبارزه با تروریسم است.

وی بیان کرد: هر زمانی که نیاز به نیروداشته باشند هنوز سرباز رهبری انقلاب و در مسیر امام گام بر می داریم اگر احساس خطر شود باز هم از تمام دنیا چشم پوشی کرده و به روزهای حماسه بر می گردیم در عراق تکلیف داعش را روشن کردیم و حملات اخیر تروریسنتی یا به فرموده رهبر انقلاب ترقه باغزی ها به خاطر شکست های پیاپی آل سعود در منطقه می باشد.

1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها