خبرهای داغ:
عضو هیئت امنا مسجد الغدیر قزوین گفت: حضور جوانان در این مراسمات با توجه به همه تبلیغات سو ماهواره ای علیه انقلاب برای تغییر باور ها جای امیدواری بوده و انقلاب با نظر لطف حضرت ولیعصر (عج) به مسیر خود ادامه خواهد داد.
کد خبر: ۸۸۷۴۲۷۲
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴

جواد جبیبی، عضو هیئت امنای مسجد الغدیر قزوین در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، در خصوص برگزاری مراسم معنوی مذهبی در مسجد الغدیر گفت: مسجد الغدیر علاوه بر برگزاری کمی برنامه های مختلف به کیفیت برنامه نیز توجه داشته تا بتواند جذب بیشتری از طریق مساجد داشته باشد.

وی ادامه داد: مسجدا الغدیر همه ساله برگزاری شب های احیا  و ختم قرآن را در ماه مبارک رمضان را در دستور کار خود دارد و برای این کار از قاریان و خوش صدا استفاده و از طولانی شدن بسیاری از برنامه های غیر ضرور که مفید نیستند خود داری می کند و فعالیت این مسجد تا کنون بسیار جالب توجه بوده است.

کار شناس علوم سیاسی و عضو هیت امنا مسجد الغدیر در ادامه افزود: تعداد جمعیت حاضر برای مراسم شب احیا در مسجد الغدیر با توجه به فضای بیرونی بیش از 10 هزار نفر بوده  که استفاده و بهره معنوی را از فعالیت های این مسجد می برند.

حبیبی در خصوص حملات اخیر تروریستی نیز اظهار داشت: آمریکا و عربستان و دشمنان انقلاب از دیر وقت به دنبال آسیب زدن به  کشور و مختل نمودن امنیت استوار ایران بودند عربستان در منطقه نقش ژاندارم را بازی می کند و عملا تحت سلطه آمریکا به دشمنی خود با ایران ادامه  می دهد.

وی تاکید کرد: نسخه داعش پیچیده خواهد شد و در عراق  تقریبا کار تمام شده  و به دنبال شکست های منطقه ای و جنگ های نیابتی که با ایران دارند اقدام به این حمله کور کردند تا ایران را با چالش مواجهه کنند اما ایران این موضوع را در دهه شصت با مشکلات فراوان تری پشت سر گذاشته  و هیچ قدرتی توانایی نا امنی ایرانم را ندارد.

کارشناس علوم سیاسی  و عضو هیت امنا مسجد الغدیر  تصریح کرد: شب قدر برای خود سازی و جامعه سازی است و انسان تا خود سازی نکند نمی تواند جامعه سازی را در دستور کار قرار دهد و از این نظر بزرگان دین همگی خودسازی  و تهذیب نفس داشته و جامعه نیز با نگاه به عمل آنان رهرو و پیرو آنان شده اند.

حبیبی  در پایان خاطر نشان کرد: حضور جوانان در این مراسمات با توجه به همه تبلیغات سو ماهواره ای علیه  انقلاب برای تغییر باور ها  جای امیدواری بوده و انقلاب با نظر لطف حضرت ولیعصر (عج) به مسیر خود ادامه خواهد داد.

1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها