مدیرکل سابق راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان:
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان گفت: سند توسعه حمل و نقل جاده ای هرمزگان با همکاری دانشگاه هرمزگان در حال تدوین است و بزودی به اتمام خواهد رسید.
کد خبر: ۸۸۷۴۲۷۵
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان؛علیرضا مجرد پیش ازظهر شنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای که در سالن اجتماعات هتل هرمز برگزار شد، بیان داشت: استان هرمزگان به عنوان اولین استان در کشور است که سند توسعه حمل و نقل جاده ای آن تدوین می شود. این سند با همکاری دانشگاه هرمزگان در حال تدوین است.
 

وی با تاکید بر ایتنکه تمام فعالیت های حمل و نقل پایانه ها و پایانه بار بندرعباس به صورت سیستمی انجام می شود، عنوان کرد: از بدو ورود و خروج کامیون و راننده به پایانه بار بندرعباس به صورت تمام سیستمی انجام می شود و سیستم نوبت دهی و بار و ورود و خروج کامیون سیستمی است و خروجی پایانه بار به ورودی بندر شهید رجایی متصل شده است.

 

مجرد اظهارداشت: اتصال خروجی بندرشهید رجایی به گلوگاه شهید میرزایی متصل شده است تا زمان انتظار کاهش یابد.

 

وی خاطرنشان کرد: هشت دوربین در جاده های استان نصب شده بود که پارسال این تعداد به ۴۰ دوربین افزایش یافت و شاهد کاهش ۸ درصدی تصادفات و کاهش ۱۵ درصدی تلفات جاده ای در استان بوده ایم و تا پایان سال تعداد دوربین ها به ۸۰ دوربین خواهد رسید.

 

مجرد خاطرنشان کرد: 200 کیلومتر روکش راههای مواصلاتی در استان انجام شده است و ۲۰۰ کیلومتر توسط خیرین روکش آسفالت شده است. در حوزه راهداری هشت هزار تابلو در محورهای مواصلاتی نصب شده است.

 

گفتنی است، داریوش باقر جوان به عنوان مدیرکل جدید راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان منصوب شد و علیرضا مجرد بازنشسته شد.


ارسال نظرات