به همت حوزه ی ۵۱۸ حضرت ام البنین(س) ماهدشت؛
ویژه برنامه ی محقل انس با قرآن با حضور قاری محترم کشور آقای علی حاجیلو ، و با حضور رئیس اداره ارشاد استان البرز حجت الاسلام دهقانداربرگزار گردید.
کد خبر: ۸۸۷۴۳۱۵
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، ویژه برنامه ی محقل انس با قرآن با حضور قاری محترم کشور آقای علی حاجیلو ، و با حضور رئیس اداره ارشاد استان البرز حجت الاسلام دهقانداربرگزار گردید.

برگزاری ویژه برنامه ی محفل انس با قرآن

حجت الاسلام دهقاندار در این مراسم اظهار داشت: به جای اینکه سند تحول آموزش کشور در دستور کار مسئولان قرار گیرد، توافق می‌شود تا یک سندی که توسط سازمان ملل و برمدار توطئه غربی تهیه شده در کشور اجرا شود.

وی افزود: سند ننگین 2030 به صورت مخفیانه امضا شده بود٬ رهبر معظم انقلاب اجرای این سند را «غیرمجاز» دانست و اعلام کرد که جمهوری اسلامی تسلیم سندهایی مانند سند ۲۰۳۰ یونسکو نخواهد شد.

رئیس اداره ارشاد استان البرز گفت: با هوشیاری رهبر و پیگیری های ایشان در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی برای بررسی سند ۲۰۳۰ ٬مصوب شد که سند اساسی و ملی در حوزه آموزش و پرورش و تعلیم و تربیت، «سند تحول بنیادین آموزش و پرورش» خواهد بود و هر سند، بیانیه و یا موضوع دیگری که مغایر با این سند باشد، ملغی است.

خبرنگار بسیجی: مبشر توفیق
ارسال نظرات
پر بیننده ها