مشهد مقدس که همواره یکی از مقاصد گردشگری ایران برای سفر محسوب می گردد.
کد خبر: ۸۸۷۴۳۴۵
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۴

به گزارش حبرگزاری بسیج، با فرا رسیدن تابستان و نزدیک شدن به این ایام شاهد شدت گرفتن سفرهای سیاحتی و زیارتی هستیم . مشهد مقدس که همواره یکی از مقاصد گردشگری ایران برای سفر محسوب می گردد نیز با افزایش تعداد مسافرین روبرو شده است . همیشه با فرا رسیدن ایام تابستان و افزایش ورودی مسافران این ایام پیک محسوب می گردد و برخی هزینه ها افزایش پیدا می کند . از جمله هزینه های مطرح در سفر همیشه می توان به هزینه اقامت اشاره کرد . تقریبا می توان گفت هزینه اقامت در سفر مهمترین هزینه سفر می باشد و برای آن باید برنامه ریزی ویژه ای کرد.

در عصر ارتباطات شاهد هستیم که روزانه تعداد کلمات سرچ شده در اینترنت با مضمون ذخیره مکان شدت گرفته و روند صعودی دارد. مسافرین این روزها در پی رزرو هتل و مکانی مناسب و خاطره انگیز برای یک سفر خوب هستند .

از هتل هایی که این روزها با سامانه آی آر هتل همکاری دارد و امکان رزرو آنلاین را از طریق این سامانه برای خود مهیا نموده است هتل قصر مشهد می باشد. هتل قصر مشهد که از زیر مجموعه هتل های قصر می باشد یک هتل پنج ستاره بین المللی در مشهد می باشد که امکانات ویژه ای را فراهم نموده و اقامتی خاطره انگیز را برای میهمانان خود رقم می زند. ناگفته نماند که قیمت های این هتل ها و دیگر هتل های زیرمجموعه سامانه آی آر هتل با تخفیفات ویژه ای ارائه می گردد.

سامانه آنلاین آی آر هتل با رزرو هتل تهران مشهد یکی از این مکان های خاطره انگیز و قیمت مناسب را برای مسافرین و زائرین عزیز معرفی می کند و از پیشنهادات ویژه ی این سامانه می باشد. هتل تهران مشهد با همکاری با این سامانه امکانات رزرو آنلاین این هتل را برای مسافران فراهم آورده است تا در کوتاهترین زمان امکان آشنایی با کلیه ی امکانات این هتل فراهم گردد و در چند دقیقه این هتل به عنوان مکان اقامت رزرو گردد.

دیگر هتلی که این روزها در دسته ی هتل های پیشنهادی آی آر هتل قرار رگفته است هتل الماس مشهد می باشد. هتل الماس مشهد که زیر مجموعه گروه هتل های الماس می باشد در سال 1396 دو هتل جدید خود که شامل هتل الماس 2 و هتل الماس نوین مشهد می باشد را افتتاح کرده است . هتل پنج ستاره بین المللی الماس مشهد یکی از مجلل ترین و لوکس ترین هتل های مشهد می باشد که امکان رزرو آن از طریق سامانه رزرو آنلاین آی آر هتل مهیا گردیده است .


ارسال نظرات