حوزه مقاومت بسیج 2 برادران سپاه ناحیه حُر مشهد افتتاح شد

حوزه مقاومت بسیج 2 برادران سپاه ناحیه حُر مشهد در حاشیه شهر افتتاح شد.
کد خبر: ۸۸۷۴۳۹۱
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، در سالروز ولادت کریم اهل البیت(ع) و در راستای طرح آمایش سرزمینی و رسیدگی بهتر و بیشتر به حوزه‌های جغرافیایی و سرزمینی و با عنایت به دستورات سلسله مراتب فرماندهی سپاه امام رضا (ع) حوزه مقاومت بسیج 2 حر افتتاح شد.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حُر مشهد در این مراسم افتتاحیه بیان داشت: افزایش رده‌های مقاومت بسیج به ویژه راه اندازی و افتتاح پایگاه های مقاومت بسیج در مساجد فاقد پایگاه و همچنین رویکرد تسلط و احاطه لازم سرزمینی یکی از اهداف بلند نهاد بسیج در حاشیه شهر می باشد.
 
سرهنگ پاسدار زراعتخواه در ادامه افزود: با توجه به وجود برخی مناطق آلوده (کال دروی و خیابان رسالت 59)و ضرورت نقش آفرینی بسیج در حوزه آرامش روانی جهت شهروندان مقرر شد حوزه مقاومت بسیج 2 حر با تسریع در موضوعات ایجادی و تجهیزاتی و با هدایت کلیه پایگاه های مقاومت تابعه با برنامه ریزی و قدرت بیشتری در حوزه گشت‌های عملیاتی بسیج مشارکت نمایند.

لازم به ذکراست، حوزه مقاومت 2 بسیج سپاه ناحیه حر در واقع از دو حوزه یک و چهار تفکیک شده و محدوده شهرک بلال، ضلع شرقی میدان امام حسین(ع) رسالت غربی و شرقی و بخشی از محلات نظام دوست و جاده سیمان را در بر می‌گیرد و جمعیتی بالغ بر 80 نفر را در خود جای داده است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها