امام جمعه نیشابور گفت: پرونده۲۰۳۰برای همیشه باطل شد زیرا ملت ما حاضر نیست فرزندانش تحت تعلیم آموزش بیگانگان قرار گیرد.
کد خبر: ۸۸۷۴۳۹۷
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام سیدقاسم یعقوبی ضمن تسلیت شهادت امیرالمومنین علی(ع) گفت: مراسم شب‌های قدر با شکوه عظیمی برگزار شد، از علما و وعاظی که زحمات زیادی کشیدند تقدیر و تشکر می‌کنم.

 وی دامه داد: طی هفته جاری  یکی از دغدغه‌های رهبری تحقق بخشیده شد و دولت و شورای عالی انقلاب فرهنگی سند نحس۲۰۳۰ را باطل و ناراحتی رهبری و دلسوزان انقلاب را راجع به این سند آموزش و پرورشی برطرف کردند.

یعقوبی گفت: این پرونده باطل شد نه اینکه روزی مجدد استفاده شود چون ملت ما ملتی نیست که هیچ وقت زیر بار بیگانگان برای تربیت فرزندش برود.

وی با اشاره به اختلافات اخیر در منطقه خلیج فارس افزود: آمریکایی‌ها در هفته گذشته بین کشورهای خلیج فارس اختلاف ایجاد کردند و با انجام این کار توانستند قطر و عربستان را بدوشند.

یعقوبی گفت: قطری‌ها برای اینکه حمایت آمریکا را داشته باشند تن به خرید چند میلیارد دلار تسلیحات از آمریکا دادند و همه کارهای آمریکا  برای این است که اسراییل تقویت شود.

وی افزود: نیروهای مقاومت در عراق و سوریه در حال پیروزی هستند و پشتیبانی از جریان آزادسازی روز قدس تقویت می‌شود، روز قدس روز شناخت منافقین و کسانی است که مسلمان هستند اما از قدس حمایت نمی‌کنند.

امام جمعه نیشابور گفت: روز قدس مقدمه‌ای برای تشکیل حزب مستضعفین جهانی است تا علیه مستکبرین به مبارزه برخیزند، امام با تشکیل جهاد سازندگی محرومیت را از روستاها رفع کرد و امروز در راستای توانمندسازی روستاها باید بسیار بیشتر کار شود تا بتوانیم خواسته‌های امام و ولایت را برآورده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند باید اول هویت ملی را درست کنند و تمام تلاش‌ها در راستای تقویت هویت ملی باشد که شاخصه‌های هویت ملی، مسلمان انقلابی ایرانی است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها