به منظور توسعه فعالیت­های مشترک، تفاهم­نامه همکاری بین جهاددانشگاهی استان اردبیل و معاونت پژوهشی دانشگاه محقق اردبیلی منعقد شد.
کد خبر: ۸۸۷۴۴۰۰
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، سرپرست جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل با اعلام این خبر افزود: این تفاهم­نامه در راستای تقویت فرهنگ مشارکت و گسترش همکاری در زمینه­های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی از طریق تعامل پویا و سازنده با دانشگاه­ها و مراکز علمی به ویژه دانشگاه مادر استان منعقد شده است.

مهران اوچی اردبیلی برگزاری کارگاه، دوره­ آموزشی، سمینار، همایش، نمایشگاه و ­نشست­های تخصصی مشترک را از برنامه­های پیش بینی شده در این تفاهم­نامه عنوان و خاطرنشان کرد: همکاری در تألیف کتاب و نشریّات علمی- آموزشی، انجام پروژه­های علمی و پژوهشی و کاربردی کردن دستاوردها، هدایت و حمایت از پایان­نامه­های تحصیلی در مقاطع کارشناسی ارشد، تبادل و استفاده از تجارب یکدیگر، ارائه خدمات مشترک علمی، آموزشی ز مفاد این تفاهم­نامه است.

وی با اشاره به پیگیری و اجرای مفاد تفاهم­نامه افزود: به این منظورکمیته­ای مشترک تشکیل خواهد شد تا زمان انجام برنامه­ها و توسعه همکاری در زمینه­های جدید را مورد بررسی قرار دهد.

 
 خبرنگار افتخاری بسیج از اردبیل: شهرام آموزگار

ارسال نظرات