خبرهای داغ:
با حضور فرماندهان پایگاه مقاومت بسیج شهرستان نطنز برگزار شد
برنامه نشست مودت با حضور فرماندهان پایگاه‌های بسیج شهرستان نطنز در امامزاده میر احمد روستای جاریان این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۷۴۴۶۰
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از نطنز، برنامه نشست مودت با حضور فرماندهان پایگاه‌های بسیج شهرستان نطنز در امامزاده میر احمد روستای جاریان این شهرستان برگزار شد.


سرهنگ دوم پاسدار حسین اقادوستی فرمانده سپاه ناحیه نطنز ضمن تقدیر و تشکر از فرماندهان محترم پایگاههای مقاومت بسیج شهرستان نطنز به عنوان افسران جنگ نرم در این نشست اظهار داشت: ماه رمضان، ماه بخشش
بندگان الهی است و هر کس در این ماه خود را از آلودگی ها پاک کند مسیر هموارتری را در سیر الی الله خواهد داشت.

آقادوستی افزود: در این ماه باید به استغفار پناه برد و بسیار از آن مدد جست تا از غافله بخشیده شدگان عقب نماند.

وی خاطرنشان کرد: روزه علاوه بر اینکه در بعد جسمانی ثمرات بسیاری برای انسان داشته و امراض بدن را دفع می کند در بعد تربیتی و سازندگی نیز اثر مضاعفی داشته و باعث می شود انسان روحیه صبر و استقامت در برابر سختی ها و مشکلات داشته باشد.

فرمانده سپاه ناحیه نطنز به روحیه آخرت گرایی فرد روزه دار اشاره کرد و گفت: روزه انسان را در مسیر و صراط آخرت گرایی قرار می‌دهد چرا که انسان روزه دار با روزه گرفتن و تحمل تشنگی و گرسنگی به یاد تشنگی و گرسنگی اخرت می افتد و همین عامل باعث می شود که انسان برای روز حسابرسی خود را آماده کند.

وی در پایان یادآور شد: روزه حس همدردی و دستگیری از مستمندان و فقرا را در انسان تقویت می کند و موقعیت گرسنگان و دردمندان را بهتر درک می کند و از حال آنان غافل نمی‌شود و این عمل هم برای روزه‌دار منفعت بسیاری دارد و هم اینکه از فرد مستمند دستگیری به‌عمل می‌آید.

فرماندهان پایگاه پس از پایان نشست به ضیافت افطار دعوت شدند .


ارسال نظرات
پر بیننده ها