خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین اذعان کرد: آمریکایی ها به مذاکره مانند راه جدیدی برای استعمار ایران نگاه کردند و سردمدارانشان از این طریق خواسته خود را پی گرفتند
کد خبر: ۸۸۷۴۴۷۸
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰

حجت‌الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت صاحب‌الامر(عج) قزوین، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، پیرامون تبیین تحریم‌های جدید توسط مجلس سنای آمریکا اظهار کرد: همانطور که تجارب تاریخ نیز نشان داده و بارها توسط امام خمینی(ره) مطرح شده و رهبر معظم انقلاب نیز مطرح نموده‌اند آمریکایی‌ها هرگز قابل اعتماد نبوده و نیستند.

وی ادامه داد: همانطور که در سطح روابط بین‌المللی نیز دیده شده است آمریکایی‌ها تحت هیچ شرایطی به تعهدات خود پایبند نیستند مگر آن‌که منافع خود را در خطر ببینند.

این مسئول تشریح کرد: مسئله دیگری که بسیار حائز اهمیت است آن است که مشکل امریکائیان با ما تنها بر سر مسائل هسته‌ای و حقوق بشر نبوده و نزاع آن‌ها با ما یک نزاع ریشه‌ای و ایدئولوژیک همیشگی است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین، حاکمیت‌طلبی و روحیه سلطه‌گری را خصوصیات اصلی آمریکایی‌ها عنوان کرد و گفت: آمریکایی‌ها می‌خواهند بر همه چیز حاکمیت داشته باشند و عدم حاکمیت بر ایران که لقمه‌ای چرب برای آن‌ها به شمار می‌آمد در دوران پس از انقلاب یکی از علل این بدعهدی‌ها است.

حجت‌الاسلام معبودی مطرح کرد: آمریکایی ها از راه مذاکره به دنبال اشاعه سلطه خود بر ایران هستند چرا که سلطه‌گری آمریکا بر ایران از منافع اصلی سران این کشور محسوب می‌شود.

وی بیان کرد: ما باید امروز هرچه سریع‌تر تکلیفمان را با این دولت بدعهد و بدذات روشن کنیم و اجازه ندهیم که بیش از این به قانون‌شکنی‌ها و بدعهدی هایش ادامه دهد.

این مسئول تعامل و مذاکره با آمریکا را که برخی مسئولین از آن به عنوان راه‌حل رفع تحریم‌ها یاد می‌کنند بی‌تاثیر دانست و خاطرنشان کرد: تعامل و مذاکره با آمریکا بی‌فایده است چراکه هرچه ما با زبان نرم‌تر پیش‌ می‌رویم، بدعهدی‌ها و قانون‌شکنی‌های آن‌ها بیشر می‌شود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین در خاتمه تاکید کرد: ما باید مذاکره با آمریکا را برای همیشه از سیاست خارجی‌مان کنار بگذاریم چرا که آن‌ها با هستی، ایده، مردم و نظام ایران مشکل داشته و این مشکل حل‌نشدنی است.

1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها