خبرهای داغ:
مسئول فرهنگی سازمان تبلیغات استان قزوین:
مسئول فرهنگی سازمان تبلیغات استان قزوین اظهار کرد: وی در خاتمه اظهار کرد: سبک زندگی اسلامی بر این مبنا است که الگوهای تعریف شده در این سبک بر اساس آموزه های دینی و توحیدی است.
کد خبر: ۸۸۷۴۵۰۰
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴

حجت الاسلام نظری مسئول فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین در ارتباط با سبک زندگی اسلامی بابیان اینکه دو نوع زندگی داریم عنوان کرد: زندگی دنیوی و زندگی شیطانی وجود دارد.

وی با اشاره به شرایط  زندگی دنیوی گفت: سبک زندگی اسلامی شامل زندگی دنیوی است که گذرا می باشد و انسان برمبنا فضایل و اخلاق پسندیده رفتار و زندگی می‌کند.

حجت الاسلام نظری افزود: در زندگی دنیوی انسان براساس عقل و تفکر رفتار می کند زندگی دنیوی براساس حکمت خداوند صورت گرفته و همه براین اصل واقف هستیم که خداوند امری را بی هدف تحقق نمی بخشد.

این مسئول در ادامه به فضایل سبک زندگی اسلامی اشاره کرد و خاطرنشان کرد: رعایت حلال و حرام،ایمان،تقوا،رعایت محرمات،تقرب به خداوند،خشنودی خدا از جمله فضایل سبک زندگی اسلامی است.

مسئول فرهنگی سازمان تبلیغات استان قزوین در ادامه به سبک زندگی غربی اشاره کرد و گفت: سبک زندگی غربی انسان محور است و انسان را جایگزین خدا می دانند و انسان را صاحب قدرت می دانند.

این مسئول به اسراف گرایی در سبک زندگی غربی اشاره کرد و گفت: در تمدن و فرهنگ سبک غربی به اسراف گرایی شدید است و بیشتر تمایل به تجرد و درو شدن از خانواده تمایل دارند.

وی در خاتمه اظهار کرد: سبک زندگی اسلامی بر این مبنا است که الگوهای تعریف شده در این سبک بر اساس آموزه های دینی و توحیدی است.

1003/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها