فرماندار مراغه با اشاره به برگزاری راهپیمایی روز قدس در آخرین جمعه ماه رمضان گفت: حضور در این تجمع و راهپیمایی بزرگ، تکلیف همگانی و شرعی آحاد مردم است.
کد خبر: ۸۸۷۴۵۰۸
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، ظفر محمدی در نشست هماهنگی برگزاری آیین روز قدس، عیدفطر و هفتم تیرماه در مراغه افزود: حضور پرشور اقشار مختلف ملت بزرگ ایران در روز قدس ادای دین به نظام اسلامی و آرمان های امام راحل و ملت مظلوم فلسطین است.

وی ادامه داد: مسئولان دستگاه ها و نهادها نیز همگام با آحاد مردم در این راهپیمایی عظمی مردمی شرکت کرده و باید برای برگزاری هرچه باشکوه تر این آیین تلاش و اهتمام کنند.

محمدی اضافه کرد: دستگاه های اجرایی، خدمات رسان و نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی برای تامین امنیت و برگزاری هرچه مناسب تر آیین های بزرگداشت روز قدس، عید سعید فطر و هفتم تیر در این شهرستان تلاش های بیشتری انجام می دهند.

فرمانده سپاه مراغه نیز در این نشست با تاکید بر لزوم حضور پرشور در راهپیمایی یوم الله روز قدس گفت: با شرکت در این همایش عظیم مردمی در برابر دشمنان گرگ صفت این ملت و نظام خواهیم ایستاد.

رضا سامی افزود: سپاه به عنوان پاسدار انقلاب و کشور، همگام و همراه با سایر نهادهای امنیتی و انتظامی، در تامین امنیت این آیین ها تلاش کرده و با کوچکترین موارد مشکوک برخورد قاطع خواهد کرد.

رئیس ستاد برگزاری روز قدس مراغه و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه این شهرستان نیز گفت: روز قدس نشان دهنده صف بندی جبهه حق علیه باطل است.

حجت الاسلام اباصلت فیضی زاده افزود: روز روز بزرگ و یادگار ماندگار امام راحل، فریاد رسای مسلمانان و ملت های آزادیخواه دنیا در برابر صهیونیسم جهانی است.

آیین راهپیمایی روز قدس در مراغه با تجمع ملت همیشه در صحنه این شهرستان ساعت 11.30 صبح روز جمعه در میدان طلوع فجر برگزار و راهپیمایی این روز بزرگ نیز با شرکت تمام اقشار مردم ساعت 12 در مسیر این میدان تا مسجد جامع ادامه خواهد داشت.

ارسال نظرات