خبرهای داغ:
در راستاي گراميداشت ارزش هاي متعالي و تكريم و تجليل ازمردان آسماني، يادواره سرداران و40 شهيد سرافراز پايگاه مركزي ثارا... حوزه سه شهري شهيد حاجي قليزاده سپاه خوي برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۷۴۶۲۵
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۴
به گزارش خبرگزاري بسيج آذربايجان غربي، در اين مراسم كه با حضور گشترده اقشار مختلف مردم شهيد پور شهرستان خوي و در مسجد ميرزا ابراهيم برگزار شد، سردار محمد يوسف شاكري از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس در سخناني با تجلیل از مقام شامخ شهدا تصریح کرد: شهدا با درک صحیح از اسلام و قرآن مسیر نهضت عاشورا را طی کردند و به سعادت ابدی رسیدند.

وی با تاکید بر ضرورت تکریم شهدا و خانواده شهدا افزود: شهدا و خانواده شهدا امروز نیازی به ما ندارند مائیم که برای حضور مداوم در مسیر ایثار شجاعت و درس جاودانگی به این عزیزان نیازمندیم

فرمانده سابق سپاه شهداء استان آذربايجان غربي خاطر نشان كرد: شهدا جلوه‌گر صفات خداوند احدیت هستند که همیشه خود را آماده فدا شدن در راه خدا، دین، جان، مال و ناموس مردم کرده بودند که همین نیت‌هاست که سبب رضایت الهی و سعادت در آخرت می‌شود.

سردار محمدیوسف شاکری بیان کرد: شهدا مردانی هستند که ابدی می‌شوند و نباید اینان را مرده تلقی کرد به گونه‌ای که در آیه‌ای از قرآن به زنده بودن شهدا اشاره می‌شود که نزد خداوند متعال ارتزاق می‌کنند و آثارشان همیشگی است و هر روز می‌توان آن را مشاهده کرد که کانون هدایت برای آحاد مختلف مردم هستند.

وی افزود: در زمان حضرت علی خوارج به مخالفت با حضرت علی پرداختند و میان مسلمانان اختلاف‌افکنی کردند ولی امروزه با پدیده بسیار بدتری به نام داعش روبرو شده‌ایم که بسیار بدتر از خوارج بوده و به هیچ انسانی جز اینکه عضو داعش باشد رحم نمی‌کنند. هدف اصلی آنان که از آمریکا تغذیه می‌شوند ایجاد اختلاف و شکاف در بین مردم دنیا بخصوص مسلمانان است.

ارسال نظرات