سردار خرّم در مراسم تکریم و معارفه فرمانده ناحیه چایپاره بیان کردند: دشمن که امنیت را برنمی تابد دنبال ناامن کردن ایران اسلامی است.
کد خبر: ۸۸۷۴۶۲۷
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مراسم تکریم و معارفه فرمانده ناحیه چایپاره با حضور سردار فرماندهی سپاه شهداء و مسئولان و بسیجیان شهرستان در مجتمع فرهنگی و هنری 9 دی برگزار گردید.

فرمانده سپاه شهداء با اشاره به اینکه دشمن هدف گذاری کرده تا سال 1396 را سال سختی برای کشور ما قرار دهد چرا که امنیت ایران اسلامی را برنمی تابد و دنبال ناامن کردن کشور ایران اسلامی است.

سردار خرّم بیان کردند: انتخابات امسال در امنیت کامل برگزار شد آن هم با هماهنگی همه نیروهای نظامی و انتظامی و دستگاههای امنیتی و سیاسی با اینکه دشمن برای نا امن کردن آن نقشه کشیده بود، ولی مردم با مشارکت بالای خود جواب دشمنان را دادند. دشمنان برای 14 خرداد که روز تجدید بیعت امت با امام بود برنامه ریزی کرده بودند تا خرابکاری کنند ولی باز نتوانستند. همه اهداف دشمن را سپاه و بسیج رصد کرده و نمی گذارد آنها اقدام موفقی انجام دهند.

ایشان خاطر نشان کردند: برای قدردانی و قدرشناسی از وضعیت امروز کشور همه ملت و مسئولان باید پیرو و عامل به شعار سال ابلاغی امام خامنه ای(مدظله العالی) که متناسب نیاز کشور عزیزمان هست یعنی « اقتصاد مقاومتی، تولید – اشتغال» باشیم باید این شعار تحقق یابد تا امنیت ما بیشتر حفظ شود و در این راستا باید بحث بیکاری و اشتغال را حل کرد.

فرمانده سپاه شهداء تصریح کردند: هر جا به سمت ملت و نیروی داخلی توجه کرده ایم موفق شده و پیش رفته ایم. هرجا دولت در کنار ملت بوده و به مشکلات مردم رسیدگی شده نظام پیش رفته است. باید فرهنگ کار و کارکردن را در بین جوانان نهادینه کنیم. خیانتی بالاتر از این نیست که ما در تولید برخی محصولات و اقلامی که خودکفا هستیم دست هایی بخواهد مشابه آن را از خارج وارد نماید.

وی در بخشی از سخنان خود عنوان کردند: سپاه در موضوع محرومیت زدایی به مردمیاری نیازمند است و همه باید تلاش کنیم. بسیج در جهت رفع نیازمندیهای مردم می باشد و نمونه های آن اردوهای جهادی، طرحهای سازندگی و محرومیت زدایی در همین راستا هستند. بسیج نیروی کارآمد نظام و انقلاب است و هر جا لازم باشد با همین روحیه انقلابی و کارآمدی خود کارها را به پیش برده و خواهد برد.

در ادامه مراسم ضمن تقدیر و تشکر و تکریم از زحمات فرمانده قبلی ناحیه چایپاره جناب سرهگ حق زاده، جناب سرهنگ حیرانی را بعنوان فرمانده جدید ناحیه چایپاره معرفی کردند.

بعد از اتمام مراسم سردار فرماندهی سپاه شهداء به همراه هیئتی از امام جمعه، فرماندار، جمعی از فرماندهان و مسئولان در منزل شهیدین محمود و معصوم راثی حضور یافته و از خانواده معظم شهیدین سرکشی و تفقد نمودند.

ارسال نظرات