خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج رسانه آذربایجان غربی خبر داد:

برگزاری آئین افطاری ویژه اصحاب رسانه در ارومیه

کد خبر: ۸۸۷۴۶۲۹
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۷

رئیس سازمان بسیج رسانه آذربایجان غربی از برگزاری آئین افطاری ویژه اصحاب رسانه در ارومیه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، یوسف حق‌دوست اظهار داشت: آئین افطاری ویژه اصحاب رسانه در ارومیه به میزبانی هیات شهدای رسانه برگزار می‌شود؛ این آئین در محفل صمیمانه‌ای برگزار خواهد شد؛ برای این برنامه 250 نفر از فعالان عرصه رسانه در استان دعوت به عمل آمده است.

وی محل برگزاری این مراسم را تالار شمس واقع در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد ارومیه عنوان کرد و ادامه داد: این برنامه از ساعت 19 و 30 دقیقه تا 21 در ارومیه برگزار می‌شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه آذربایجان غربی افزود: برای این مراسم از نماینده ولی فقیه در استان حجت‌الاسلام سید مهدی قریشی دعوت به عمل آمد، ولی به دلیل پر بودن برنامه کاری ایشان و ضیق وقت حجت‌الاسلام حسین‌خانی رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در استان بین خبرنگاران حضور پیدا کرده و پیرامون اخلاق رسانه‌ای به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

وی با بیان اینکه در این برنامه پیرامون هیات شهدای رسانه، برنامه‌ها و اهداف آن توضیح داده خواهد شد، افزود: ضمن جذب خبرنگاران علاقه‌مند برای فعالیت در این زمینه، ساز و کارهای لازم برای فعالیت فراهم می‌شود، این برنامه با هماهنگی خانه مطبوعات، صدا و سیما، بسیج هنرمندان و بسیج رسانه برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات