مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 44:

ایمان قوی موتور محرکه فعالیت نهادی و سازمانی است

حجت الاسلام سیدولی الله موسوی گفت: ایمان قوی و بالابودن معرفت کارکنان پیش نیاز و موتور محرکه جهت انجام هرگونه فعالیت نهادی و سازمانی می باشد.
کد خبر: ۸۸۷۴۶۷۲
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام سیدولی الله موسوی در گردهمایی تبیینی ترویجی فرهنگ نهادی کارکنان تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام ضمن تسلیت شهادت امیرالمومنین حضرت علی (علیه السلام)، همزمانی این مناسبت با شب قدر را بالابودن مقام و شأن مولای متقیان عنوان کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام، افزود: خداوند تبارک و تعالی در شب معراج مقام و مرتبت آقاامیرالمونین (علیه السلام) را برای رسول گرامی اسلام(صل الله علیه و آله) وصف نمود و آن حضرت نیز این جایگاه را بارها و بارها در مکانهای مختلف و در شرایط گوناگون برای مردم بیان و شرح داد؛ ولی متأسفانه این مردم بودند که صراط مستقیم را ندیدند و جهالت و گمراهی را سرلوحه زندگی خود قرار دادند و از معدن علم و معرفت بهره ای نبردند.

وی، در این همایش تقویت ایمان و معرفت دینی کارکنان را مقدمه اصلی ورود آنها به مباحث اخلاقی و اعتقادی و اولویت اول مجموعه نمایندگی عنوان و تصریح کرد: ایمان قوی و بالابودن معرفت کارکنان پیش نیاز و موتور محرکه جهت انجام هرگونه فعالیت نهادی و سازمانی می باشد.

حجت الاسلام موسوی، گفت: چون نظام مقدس اسلامی ایران برآمده از متن دین مبین اسلام است و چارچوب قواعد و قوانین آن منطبق بر اصل شریعت اسلام ناب محمدی است، به همین خاطر و در نتیجه آن نیروهای مسلح نیز به همین سبک و سیاق و برآمده از بطن دین مبین اسلام و آموزه ها و رفتارهای آنان می باشد؛ لذا تقویت باورها و اندیشه های اسلامی و اخلاقی کارکنان موجب ارتقاء سطح فکری و دیدگاهی و ایدئولوژیکی خواهد شد و این نیرو در این راستا می تواند گام های ارزشمندی را برای برافراشته نگهداشتن پرچم اسلامی در اقصی نقاط جهان بردارد.

وی در ادامه، با تأکید بر زمینه سازی و بستر سازی جهت ورود هرچه بیشتر کارکنان به فضای معنوی را از مهمترین وظایف مسئولین این نهاد ارزشی عنوان و افزود: باید باورها و ارزشها مانند همیشه در سپاه جاری و ساری باشد.

ارسال نظرات