فرمانده حوزه شهيد مطهري(ره) سپاه ولايت تبريز با اعلام اين خبر گفت: کوثر عبدالله زاده؛ دانش آموز بسيجی حوزه شهيد مطهری(ره) سپاه ولايت تبريز رتبه برتر المپیاد نانو کشور را از آن خود كند.
کد خبر: ۸۸۷۴۶۷۵
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۴

مجيد محمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: در این رویداد بزرگ علمی كه با حضور 30 هزار دانش آموز از 261 شهرستان سراسر كشور برگزار شد كوثر عبدالله زاده از دانش آموز مرکز پرورش استعدادهای درخشان فرزانگان و پژوهش سرای جابربن حیان ناحيه یک كلان شهر تبريز با قرار گرفتن در بين 32 نفر منتخب اين مسابقات به مرحله دوم راه يافت.

وي ادامه داد: تاکنون هفت دوره المپیاد دانش‌آموزی نانو در دو مرحله به صورت برگزاری یک آزمون تئوری در سطح کشور و در مرحله دوم، برگزاری یک اردوی علمی برای برگزیدگان مرحله نخست برگزار شده است و برگزیدگان نهایی با توجه به آزمون‌های مرحله دوم معرفی شده‌اند.

محمدي خاطر نشان كرد: در دو دوره نخست المپیاد اردوی علمی در پژوهشگاه صنعت نفت و اردوی دوره سوم، چهارم ، پنجم و ششم در محل سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران و دوره هفتم در محل پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران برگزار شده است.

وي با بيان اهداف اين المپياد بيان داشت: از اهداف المپياد نانو مي توان به شناسایی استعدادهای برتر دانش‌آموزی، کمک به پایدارسازی جریان تربیت نیروی انسانی در زمینه فناوری نانو و کمک به پیشتازی جمهوری اسلامی ایران در آموزش پایه نانو اشاره كرد.

ارسال نظرات