فرمانده یگان ویژه استان لرستان گفت: تا زمانی که روحیه ایثار و جانبازی در بین افراد جامعه وجود داشته باشد به انقلاب آسیبی نمی‌رسد.
کد خبر: ۸۸۷۴۶۸۳
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، ،"سرهنگ توکل فلاح زاده" در دیدار با جانباز نورخدا موسوی اظهار داشت: تجلیل از جانبازان یادآوری و زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار، از خودگذشتگی، شهادت، است.

وی افزود:موفقیت‌های وسربلندی های جمهوری اسلامی ایران به‌ واسطه ایثارگری های جانبازان و خون شهدا به وجود آمد و تا زمانی که روحیه ایثار و جانبازی در بین افراد جامعه وجود داشته باشد به انقلاب آسیبی نمی‌رسد.

فرمانده پلیس ویژه استان لرستان با بیان اینکه امروز اگر نام جمهوری اسلامی با عزت و افتخار در تمام عالم می‌درخشد مرهون صبر، استقامت و ایثار و فداکاری جانبازان و ایثارگران است، گفت: جانبازان یادگاران دوران هشت سال دفاع مقدس هستند و فرصت خوبی است تا با یادآوری آن دوران پرافتخار، مروری بر رشادت‌های فرزندان این آب و خاک داشته باشیم.

"سرهنگ توکل فلاح زاده " خاطر نشان کرد: فرهنگ ایثار و شهادت شکل گرفته در نظام جمهوری اسلامی با تأثیر پذیری از قیام امام حسین و رشادت‌های حضرت ابوالفضل العباس شکل گرفته و باید بیش از پیش پایدار ارزش‌ها و اهداف آنان بود.

فرمانده پلیس ویژه استان لرستان تصریح کرد: ما امیدواریم با اتکاء و تسری فرهنگ ایثار و شهادت که یکی از عوامل انسجام و وحدت ملی نیز هست، و الگو قرار دادن راه ایثارگران و جانبازان، با تلاش بیشتر بتوانیم راه جانبازان وشهداء را ادامه دهیم.

فلاح زاده درپایان اظهار داشت: جانبازان ما با قدرت ایمان در دفاع از ناموس و شرف کشور از خودگذشتی کرده و در راه خدا به میدان نبرد رفتند و این ویژگی ها آنان را از سربازان دیگر کشورها متمایز کرده است.

انتهای خبر z
ارسال نظرات