مصطفی برزگر
جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام:
جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت:نیازسنجی یکی از اصلی ترین ضروریت های اردوهای جهادی است،باید ببینیم این منطقه با چه کمبودی مواجه بوده و باید همان کمبودها را برطرف نماییم.
کد خبر: ۸۸۷۴۶۹۲
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، عبدالصاحب طهماسبی جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در جلسه قرارگاه پشتیبانی اردوهای جهادی گفت:در جامعه رو به رشد مدرن که با روحیات جدیدی توامان در حال نگرش است، وجود اردوهای جهادی می تواند نگرش جدیدی را در ذهن و فکر جوانان ایجاد کند.
وی ادامه داد: : اردوهای جهادی حرکتی معنوی و رو به جلو است که می تواند فرهنگ جامعه را به سمت فرهنگ دوستی با همدیگر وهمدلی به جلو ببرد.
طهماسبی افزود:با برگزاری اردوهای جهادی روحیات انقلابی زنده شده و همن موضوع بزرگترین دستاورد این اردوها می باشد.
جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام تاکید کرد: برگزاری درست اردوهای جهادی در حوزه ظاهری در همه ابعاد می تواند خود رانشان دهد،اما باید بیشتر تفکر مسئولان از اجرای این گونه اردوها برخورداری از جامعه هدف و کسانی که با این روحیات آشنا نیستند باشد و سعی شود در این اردوها این جوانان را هم درگیر چنین حس نوعدوستی در جامعه بکنیم.
وی در ادامه با بیان اینکه نقطه های محروم در استان زیاد است و باید بر آنها متمرکز شد،گفت:نیازسنجی یکی از اصلی ترین ضروریت های اردوهای جهادی است،باید ببینیم این منطقه با چه کمبودی مواجه بوده و باید همان کمبودها را برطرف نماییم.
طهماسبی عنوان کرد:سازندگی‌های خوبی در نقاط محروم و کم برخوردار استان به وسیله همین اردوها که توامبا روحیه ایثار و فداکاری و گذشت است اتفاق افتاد و در دوران دفاع مقدس هم جوانان باهمین روحیه گذشت و ایثار توانستند بر دشمن بعثی فائق آیند.
وی این نوع اردوها را برای قشر جوان جامعه بسیار مهم دانست و گفت:متاسفانه امروز جوانان ما در شرایطی نیستند که مستقیما با مشکلات و سختی های زندگی آشنا شوند به همین دلیل وجود چنین اردوهایی برای آنها بسیار مهم و کارساز است چون می تواند آنها را با در همین سنین با این سختی‌ها آشنا کند و از زندگی ماشینی که با آن درگیر هستند نجات دهد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار