خبرهای داغ:
قزوه:

موضوع‌آل‌سعود را درشعر واردکنیم

نویسنده کتاب "دو رکعت عشق" گفت: همانطور که حضرت آقا فرموند شعر برای ما حکم منابع ملی را داشته و باید بهتر و بیشتر به آن بپردازیم و به همین جهت اردوهایی برای مناطق محروم تشکیل دادیم تا شاعران ناب را از گوشه گوشه ایران شناسایی و معرفی کنیم.
کد خبر: ۸۸۷۴۷۴۵
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج، علیرضا قزوه نویسنده و شاعر انقلابی درخصوص عمل به بیانات مقام معظم رهبری در قبال توجه بیشتر شاعران به موضوعات روز و شهدای حرم گفت: ما در حوزه هنری برنامه‌های خاصی داریم و کارهای زیادی هم در خصوص فرمایش آقا درخصوص پرداختن به مسائل روز مخصوصاً شهدای حرم انجام داده‌ایم و بعد از این برنامه را جدی و پررنگ‌تر ادامه خواهیم داد.
 
وی ادامه داد: همانطور که حضرت آقا فرمودند شعر برای ما حکم منابع ملی را داشته و باید بهتر و بیشتر به آن بپردازیم و به همین جهت اردوهایی برای مناطق محروم تشکیل دادیم تا شاعران ناب را از گوشه گوشه ایران  شناسایی و معرفی کنیم.
 
نویسنده کتاب "دو رکعت عشق" درخصوص پرداختن به مسائل روز خاورمیانه در حوزه شعر تاکید کرد: در حال حاضر نیازمند این هستیم تا شاعرانمان موضوعات مهم منطقه را به شعر وارد کنند. موضوعاتی مثل دشمن‌شناسی، استکبار‌شناسی، مبارزه با استکبار، موضوع فلسطین و موضوع آل‌سعود از جمله مواضع جدی است که تلاش می‌کنیم به آنها بپردازیم تا صحبت‌های مقام معظم رهبری در حد صحبت نمانده و بتوانیم به آنها عمل کنیم.
 
قزوه با تاکید بر پیگیری فرموده‌های رهبری خاطرنشان کرد: بدون شک ما همواره این سخن‌ها را راهگشا دانسته و به واسطه پیگیری آنها، این سالها وضع شعر و کتاب انقلابی بسیار رشد کرده و شاعران قدرتمندی به عرصه ادبیات ایران معرفی شده‌اند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار