مسؤول بسیج سازندگی مازندران اعلام کرد:

بسیج سازندگی برای رونق عرصه های کشاورزی و صنایع تبدیلی با جدیت وارد عمل شد/ تسهیلات 150 میلیونی بسیج به اشتغال استان

شریعتی با اعلام اینکه در عرصه‌های کشاورزی، صنایع دستی و تبدیلی روستاها ورود پیدا کردیم، تصریح کرد: همه تلاش ما این بود اشتغالی در استان ایجاد شود که نیاز استان بود و کالاهای تولید شد که برای فروش مشکلی نداشته باشد.
کد خبر: ۸۸۷۴۷۵۰
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، غلامرضا شریعتی در جلسه کارگروه اشتغال مازندران در استانداری اظهار کرد: بسیج سازندگی مازندران در حوزه اشتغال اقدامات مناسبی انجام داد.

وی با اعلام اینکه در عرصه‌های کشاورزی، صنایع دستی و تبدیلی روستاها ورود پیدا کردیم، تصریح کرد: همه تلاش ما این بود اشتغالی در استان ایجاد شود که نیاز استان بود و کالاهای تولید شد که برای فروش مشکلی نداشته باشد.

مسؤول بسیج سازندگی سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه میزان تسهیلاتی که در حال حاضر در استان برای ایجاد طرح‌های اشتغال‌زایی پرداخت می‌شود، 5 تا 30 میلیون تومان است، افزود: درصورت ایجاد مشارکت برای ایجاد اشتغال توسط واحدها امکان دریافت اعتباری تا 150 میلیون تومان هم فراهم می‌شود.

این مسؤول میزان سود تسهیلات را 16 تا 18 درصد اعلام کرد و افزود: در سال جاری محور فعالیت ما صنایع تبدیلی روستایی است.

شریعتی با اشاره به اینکه در حال حاضر ایجاد بازارچه دائمی از مواردی بود که در استان مازندران عملیاتی نشد، گفت: بسیاری از تولیدکنندگان برای این بخش برای معرفی و عرضه کالا با مشکل مواجه هستند.

وی با اعلام اینکه در صدور مجوزها سخت‌گیری‌های وجود دارد، افزود: انتظار است که روند صدور مجوز در کمیته ویژه مورد بررسی قرار گیرد.

مسؤول بسیج سازندگی سپاه کربلای مازندران با اعلام اینکه کارگروهی در استان باید شکل بگیرد که بتواند تولیدکننده‌ها را موقع برندسازی با چالش مواجه نکند، ادامه داد: این بخش یکی از دغدغه‌های جدی است که انتظار هست در این بخش اقدامات ویژه و اثرگذاری انجام شود.

وی میزان اعتبار امسال برای ایجاد اشتغال در استان را 35 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: برنامه‌ریزی برای ایجاد اشتغال 3 هزار و 770 نفر در دستور کار است.




ارسال نظرات
پر بیننده ها