استاندار زنجان:

مسئولان استانی برای تخصیص اعتبارات مناسب باید تلاش جدی داشته باشند

سهم یک میلیارد و 500 میلیون دلاری موجب تحول در توسعه روستاها خواهد شد و مسئولان استانی برای تخصیص اعتبارات مناسب در این بخش و افزایش سهم استان از سرجمع اعتبارات پیش بینی شده باید تلاش جدی داشته باشند.
کد خبر: ۸۸۷۴۷۸۹
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، استاندار زنجان در جلسه کارگروه بررسی عملکرد دستگاه‌های اجرایی در ایجاد توسعه و اشتغال پایدار در مناطق روستایی استان زنجان، با یادآوری اینکه معاون اول رئیس جمهور و مسئولان حوزه روستایی وزارت کشور در سال جاری نسبت به اشتغال روستاها و توسعه آن اهتمام جدی دارند، گفت: یکی از اقدامات مهم دولت در سال جاری پیش بینی اعتباری معادل یک میلیارد و 500 میلیون دلار از محل صندوق توسعه ملی برای توسعه روستاها و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی بوده است.

اسداله درویش امیری استفاده مناسب از سهم استان از مجموع اعتبارات تخصیصی صندوق توسعه ملی را مورد تاکید قرار داد و افزود: سهم یک میلیارد و 500 میلیون دلاری در این بخش موجب تحول در توسعه روستاها خواهد شد و مسئولان استانی برای تخصیص اعتبارات مناسب در این بخش و افزایش سهم استان از سرجمع اعتبارات پیش بینی شده باید تلاش جدی داشته باشند.

مقام عالی استان به عملکرد و ارائه گزارش دستگاه های حوزه روستایی در استان اشاره کرد و اظهار داشت: این گزارشات باید به صورت مستمر برای بررسی عملکرد دستگاه‌ها، به حوزه روستایی استان و به معاونت توسعه روستایی وزارت کشور ارائه شود.

وی با بیان اینکه دستگاه های حوزه روستایی اقدامات خود را در خصوص پروژه های عمرانی و بهسازی و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستاها ارائه داده‌اند، اظهار کرد: از دستگاه هایی که عملکرد خوبی داشته و بیش از تعهدات خود اقدام کرده اند، قدردانی می شود.

درویش امیری به موفقیت برخی از دستگاه های اجرایی استان در حوزه توسعه و اشتغال روستایی اشاره کرد و افزود: عملکرد کمیته امداد امام خمینی(ره)، بهزیستی و پست بانک موفقیت آمیز بوده و هرچند بسیج سازندگی تعهدات خود را به صورت کامل محقق نکرده اما جزو دستگاه‌هایی است که در ایجاد اشتغال پایدار روستایی، نقش و سهم بالایی دارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار