استاد دانشگاه باقرالعلوم(ع):

شبکه‌های اجتماعی و تلفن‌های هوشمند مثل شمشیر دولبه هستند

استاد دانشگاه باقرالعلوم(ع) گفت: امروز جوانان ما بیشتر وقت خود را درفضای مجازی سر می‌کنند و این فضا معایب وآسیب‌هایی را به دنبال دارد و گاها خلوت‌ها در شبکه‌های اجتماعی که خود مانند شمشیر دو لب نیز هستند بسیار خطرناک است.
کد خبر: ۸۸۷۴۷۹۰
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۸

به گزارش خبرنگار خبر گزاری بسیج استان هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمجتبی خاتمی عصر امروز در درس اخلاق در سپاه بدر لنگه در جمع نیروهای کادر و وظیفه، اظهار داشت: در هشت سال دفاع مقدس جوانان ما دشمن را جدی گرفتند و با شجاعت و دلاوری و گوش به فرمان ولایت در جبهه‌های حق علیه باطل حضور یافتند و جانانه جنگیدند و در نهایت پیروز شدند.

 

وی با اشاره به آسیب‌های فضای مجازی، افزود: امروز جوانان ما بیشتر وقت خود را در فضای مجازی سر می‌کنند و این فضا معایب وآسیب‌هایی را به دنبال دارد و گاها خلوت‌ها در شبکه‌های اجتماعی بسیار خطرناک است.

 

استاد دانشگاه باقرالعلوم(ع) با اشاره به هفت صفت بنده خوب خدا، اضافه کرد: اولین صفت مؤمن قدرت ترک گناه داشتن است، استفاده از شبکه‌های اجتماعی و تلفن‌های هوشمند مثل شمشیر دولبه است هم استفاده مفید دارد و هم غیر مفید خلوت‌های شبکه های اجتماعی مثل خلوت با نامحرم خطرناک است، دشمن می‌داند از کدام مسیر جوان ما را به انحراف بکشاند، دشمن را باید جدی گرفت.

 

این استاد حوزه و دانشگاه در پایان با اشاره به دیگر صفات بنده خوب خدا، تصریح کرد: از دیگر صفات بنده خوب، سکوت و کنترل زبان، مواظب غذا بودن، غذای حلال را وارد شکم خود کند، در تنهایی صفت حیا داشته باشد و گناه مرتکب نشود، از خداوند بترسید و نافرمانی خداوند را نکنید، سبت به دنیا بغش داشته باشد، دوستان خدا را دوست داشته باشد، است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار