محمدرضا تیموری خبر داد

برگزاری مسابقات والیبال نشسته در زاهدان

دبیر هیأت جانبازان و معلولین سیستان و بلوچستان گفت: رقابت‌های والیبال نشسته با عنوان گرامیداشت سردار شهید محبعلی فارسی در زاهدان برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۷۴۸۶۵
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سیستان و بلوچستان  ، محمدرضا تیموری اظهار داشت : رقابت‌های والیبال نشسته با عنوان گرامیداشت سردار شهید محبعلی فارسی در زاهدان برگزار شد.

دبیر هیأت جانبازان و معلولین سیستان و بلوچستان افزود: این رقابت ها با شرکت 6 تیم در سالن چندمنظوره ورزشی جانبازان و معلولین زاهدان برگزار شد که در نهایت سکوی قهرمانی به تیم بنیادشهید وامورایثارگران اختصاص یافت، جامعه معلولین مقام نایب قهرمانی را ازآن خود کرد، هیات جانبازان و معلولین در جایگاه سوم ایستاد و بهزیستی موفق به کسب عنوان سوم شد.

این مسؤول ادامه داد: در این جام حمید دیوزند، عباس درگی شریف آبادی، محمد امین ریگی و درمحمد بلوچ زهی در ترکیب تیم بنیاد شهید، فرشید گرگیج فعال، حمید رخشانی راد، نعمت الله شه بخش و عبدالرحمان گرگیج در ترکیب تیم جامعه معلولین و بهروز جعفری، ابراهیم عبدالله زاده، حسن رخشانی و علی جعفری نیز در تریکب تیم هیات جانبازان و معلولین رقابت کردند.

 وی گفت: انجام رقابت‌های  تیراندازی با کمان و دوومیدانی آقایان و بانوان و والیبال ساحلی نیز در برنامه است که تا پایان این ماه برگزار می‌شود.
ارسال نظرات