خبرهای داغ:
با حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر تلخابی صورت گرفت؛
مراسم احیای شب های قدر و محفل انس با قرآن با حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر تلخابی نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری، در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۷۴۸۷۱
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، مراسم احیا با حضور هیات رئیسه، استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه در مسجد امام رضا(ع) برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین دکتر تلخابی با اشاره به اهمیت شب های قدر و استقبال خداوند از توبه بندگان، گفت: خداوند می فرماید اگر گناه کاران می دانستند که من چطور منتظر آنها هستم و شوق من نسبت به آنها چگونه است و اگر می دانستند که من چقدر به آنها علاقه دارم و انتظار آنها را می کشم و چقدر مشتاقم که بندگان گناهکار توبه کنند، آنها از شدت اشتیاق جان خود را می دادند.

دکتر تلخابی افزود: بیشتر علمای ما شب های 19 ، 21 و 23 ماه مبارک رمضان که از شب های قدر می باشد از رحمت خداوند صحبت می کردند و عقیده داشتند که این شب ها باید برای رجا، امید و رحمت باشد و انسان باید از لحظه ها و زمان ها به خصوص زمان های با ارزشی چون لیالی قدر به نحو احسن استفاده نماید تا مورد رحمت و لطف خداوند قرار گیرد.

شایان ذکر است؛ اقامه نماز جماعت، صرف افطاری، قرائت قرآن، مداحی، قرائت دعای مجیر و قرآن به سر گرفتن از دیگر برنامه های این مراسم بود.

همچنین در پایان مراسم به قید قرعه تعدادی از شرکت کنندگان برای سفر زیارتی مشهد مقدس انتخاب شدند.

9001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها