امام جمعه ی شهرستان اشتهارد :

حضور در راهپیمایی روز قدس یعنی زنده نگهداشتن مسأله ی فلسطین

حجت الاسلام خالقپرست گفت: همه تلاش استکبار بر این است که مسئله فلسطین فراموش شود، مسلمانان جهان اسلام با حضور در صحنه اجازه ی چنین کاری را نخواهند داد.
کد خبر: ۸۸۷۴۸۹۳
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام خالقپرست امام جمعه شهرستان اشتهارد  بیان داشت: فلسطین مسئله اول دنیای اسلام است لذا باید همه به این نکته توجه باشیم که مسئله فلسطین و قدس شریف برای ما و دشمنان ما مهم است و همچنین باید به این نکته نیز توجه داشت که آمریکا و کشورهای اروپایی و دنیای زر و زور پشت سر رژیم جعلی صهیونیسم ایستاده اند.

حضور در راهپیمایی روز قدس یعنی زنده نگهداشتن مسأله ی فلسطین

وی در ادامه افزود: خدا روح آن پیر سفر کرده ما را قرین رحمت خود فرماید که فرمود اگر مسلمانان یک سلطل آب به طرف رژیم غاصب بریزند سیل آنها را میبرد و زنده نگه داشتن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس برای حمایت از فلسطین و قدس شریف است.

امام جمعه اشتهارد تصریح کرد: همه تلاش استکبار بر این است که مسئله فلسطین فراموش شود، مسلمانان جهان اسلام با حضور در صحنه اجازه ی چنین کاری را نخواهند داد.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه دولت های کشورهای اسلامی دست در دست این رژیم گذاشته و به آرمان فلسطین از پشت خنجر زدند به همین دلیل خیال اسرائیل غاصب از حاکمان فاسد و نوکر آمریکا راحت است.

حجت الاسلام خالقپرست در پایان یاداور شد: روز جمعه آینده انشاالله به میدان خواهیم آمد و یکبار دیگر در حمایت از این مردم مظلوم به صحنه خواهیم آمد و با مشت های گره خورده به دهان این رژیم جعلی و حامیان بین المللی و منطقه ای او خواهیم زد.

منبع: تات خبر

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار