آخرین جمعه ماه مبارک رمضان روز قدس است این روز برای دفاع از مظلومان و احیای اسلام است که باید با شرکت در راهپیمایی این روز اقتدار و عزت ملت ایران را به نمایش بگذاریم.
کد خبر: ۸۸۷۴۸۹۷
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام سیدمحمود جلالی  با سفارش عموم آحاد جامعه به تقوا الهی و کمک به فقرا، یتیمان و بی‌سرپرستان، اظهار کرد: اهل تقوا کسی است که از دنیا دوری کند و منظور از دنیا اشرافیت و تجمل‌گرایی است و همچنین از نشانه‌های مومن این است که برای مال دنیا افسوس نمی‌خورد.

وی با بیان اینکه انسان بهشتی کسی است که حسادت و کینه در دل ندارد، یاور مظلومان و به هیچ مسلمانی ظلم نمی‌کند، افزود: ایران در زمینه تولید ابزار آلات کشاورزی نسبت به سال‌های گذشته پیشرفت چشمگیری داشته است و امید است در سال‌های آینده به استقلال کامل دست یابیم.

امام جمعه فریدونکنار ضمن اشاره به دیدار جمعی از شعرا، دانشجویان و اعضای هیات دولت با مقام معظم رهبری، تصریح کرد: مقام معظم رهبری در دیدار خود با دانشجویان تاکید داشتند که فضای مجازی تهدید محسوب می‌شود و در مراکز فرهنگی باید گفتمان انقلابی داشته باشیم و تصمیم‌گیری‌ها براساس ارزش انقلابی باشد تا مورد سو استفاده دشمنان و ورود فرهنگ غربی نشود.

 جلالی با اشاره به بیانات رهبر در دیدار با اعضای هیأت دولت و اینکه در دیدار با شعرا فرمودند هنر ملت ایران و رزمندگان، ایثار و شهادت، شهیدان را در قالب شعر بیان کنید، بیان کرد: هر انقلابی که صورت می‌گیرد آشوبی به دنبال دارد که ما باید در تصمیم‌گیری‌ها، با در نظر گرفتن منافع ملی و رعایت مصلحت ملت، این آشوب را برطرف کنیم.

وی ادامه داد: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان روز قدس است این روز برای دفاع از مظلومان و احیای اسلام است که باید با شرکت در راهپیمایی این روز اقتدار و عزت ملت ایران را به نمایش بگذاریم.

امام جمعه شهرستان فریدونکنار گفت: مسؤولان رده اول قطر اعتراف کردند که از ابتدای انقلاب اسلامی، با عربستان برای نابودی این انقلاب تلاش بسیاری کردند ولی نه تنها این تلاش بی‌نتیجه مانده بلکه چهار قرارگاهی که بین عراق و سوریه تحت نظارت آمریکا فعالیت می‌کرد پس از آن که به تصرف عراق در آمد ارتباط بغداد با ایران برقرار و بهتر شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها