معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان:
برنامه بزرگ قرآنی در قالب جمع‌خوانی قرآن کریم در مرکز استان زنجان نیز به میزبانی حسینیه اعظم زنجان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۸۷۴۹۱۸
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از برگزاری نمایشگاه کمپین قرآنی در شب‌های قدر در امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان خبر داد و گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان برنامه‌های مختلفی را اجرایی می‌کند.

حجت‌الاسلام فخرالدین خدابنده‌لو با اشاره به اینکه مهم‌ترین برنامه اجرایی در این ایام طرح ضیافت الهی است، تصریح کرد: در قالب این طرح برنامه‌های مختلفی اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری محافل انس با قرآن کریم در استان افزود: همچنین در این زمینه جلسات تفسیر قرآن کریم نیز در بقاع متبرکه برگزار می‌شود.

خدابنده‌لو ادامه داد: همچنین در مرکز استان زنجان نیز به میزبانی حسینیه اعظم زنجان برنامه بزرگ قرآنی در قالب جمع‌خوانی قرآن کریم برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه علاوه بر اجرای برنامه‌های مختلف در جوار بقاع متبرکه مراسم احیای شب‌های قدر و سخنرانی و عزاداری نیز برگزار می‌شود، افزود: خوشبختانه استقبال از اجرای برنامه‌ها بسیار مطلوب است.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به اینکه از دیگر برنامه‌های اجرایی در جوار بقاع متبرکه خیمه معرفت است، تصریح کرد: در قالب طرح خیمه‌های معرفت نیز خدمات متعددی به مراجعان ارائه می‌شود.

خدابنده‌لو همچنین از برگزاری نمایشگاه قرآنی نیز خبر داد و اضافه کرد: این نمایشگاه به مناسبت شب‌های قدر در امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان دایر شده است.

وی با اشاره به اینکه در قالب این نمایشگاه 70 اثر در امامزاده سید ابراهیم (ع) به نمایش گذاشته شده است، افزود: این نمایشگاه با هدف ترویج معارف دینی و قرآنی دایر شده است و استقبال از برگزاری آن نیز مطلوب است.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان طی سال برنامه‌های مختلفی را با بهره‌گیری از ظرفیت بقاع متبرکه اجرایی می‌کند، گفت: اجرای طرح تربیت حافظان قرآن کریم و برگزاری مسابقات قرآن کریم از دیگر برنامه‌هایی است که توسط این اداره کل اجرایی می‌شود.

خدابنده‌لو با اشاره به برگزاری چهلمین دوره مسابقات قرآنی اوقاف اضافه کرد: این مسابقات نیز در رشته‌های قرآنی مختلف در مرحله شهرستانی برگزار شد.

ارسال نظرات