مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در تیپ مردم پایه 71 روح‌الله

دنیاطلبان، علی(ع) را خانه‌نشین کردند

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در تیپ مردم پایه 71 روح‌الله گفت: تنگ نظری و دنیاطلبی مردم کوفه همچنان در تاریخ الگوی بی‌وفایان است. مردمانی بی‌بصیرت که خار در چشم علی(ع) و استخوانی در گلوی وی بودند.
کد خبر: ۸۸۷۴۹۳۲
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۱

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام محمدی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در تیپ مردم پایه 71 روح‌الله در مراسم عزاداری که به مناسبت سالرزو شهادت مولی الموحدین حضرت علی(ع) برگزار شد، با اشاره به مقام و منزلت امیرالمؤمنین علی(ع) گفت: پیامبر اسلام حضرت محمد(ص) فرمود« خداوند تبارک و تعالی برای برادرم، علی(ع) آنقدر فضیلت قرار داده که شمارش آن را فقط خدا می‌داند. هرکس فضیلتی از فضائل او را بازگو کند و به آن اعتراف نماید، خداوند گناهان گذشته و آینده اش را بیامرزد، هر چند به اندازه جن و انس گناه کرده باشد و هرکس فضیلتی از فضائل علی (ع) را بنویسد، تا آن نوشته باقی است، فرشتگان برای او طلب آمرزش می کنند.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت: امیرالمؤمنین علی(ع) در شادی و عزا، در جنگ و صلح، در مسجد، در مسند حکومت و جایگاه قضاوت و داوری پیوسته در حال ارتباط با خدا و تعبد نزد پروردگار و کار برای خدا بود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در تیپ مردم پایه 71 روح‌الله تصریح کرد: امیروالمومنین علی(ع) برترین و بزرگترین پیشاهنگ و منادی و سردار و مجاهد راه اسلام است. او برای اسلام زندگی کرد، برای اسلام شهید شد و نور و پرتو مشعل وجود او تا امروز، در راه اسلام پرتو افشانی کرده است.

حجت‌الاسلام محمدی با اشاره به اینکه ظلم و جور کوفیان و بی‌بصیرتی‌ آنان باعث شد تا به اهل بیت(ع) سختی بسیار روا داشته شود، گفت: تنگ نظری و دنیاطلبی مردم کوفه همچنان در تاریخ الگوی بی‌وفایان است. مردمانی بی‌بصیرت که خار در چشم علی(ع) و استخوانی در گلوی وی بودند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شخصیت حضرت علی(ع) سرمایه عظیمی برای تربیت انسان‌ها و بزرگترین نعمتی است که خداوند برای آن‌ها نازل کرده است.

در ادامه مراسم سوگواری و عزاداری توسط مداح اهل بیت برادر شهرجردی برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات