فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرندیه از برگزاری محفل انس با قرآن، یادواره شهدای پاسدار شهرستان زرندیه در روز چهارشنبه 31 خردادماه خبر داد.
کد خبر: ۸۸۷۴۹۳۳
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۲

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرگرد پاسدار محمد مهجوری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرندیه از برگزاری اولین یادواره شهدای شهرستان زرندیه تحت عنوان محفل انس با قرآن خبر داد و گفت: یادواره‌های شهدا که به برکت خون مقدس این عزیزان در گوشه و کنار این سرزمین اسلامی به دفعات برگزار می‌شود، نقش بسزایی در انتقال فرهنگ ناب دفاع مقدس به آحاد مردم به ویژه نسل سوم و چهارم انقلاب دارد.

وی افزود: به منظور الگوسازی و آشنایی هر چه بیشتر با شهدای پاسدار شهرستان زرندیه اولین یادواره شهدای پاسدار شهرستان در ماه ضیافت الهی تحت عنوان محفل انس با قرآن کریم برگزار می‌شود که قدمی کوچک د ر راه ترویج فرهنگ ارزشمند ایثار و شهادت در جامعه است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرندیه به اهمیت انتقال زوایای پیدا و پنهان هشت سال دفاع مقدس در کنار عظمت دفاع مقدس و دلاورمردی‌های ایثارگران اشاره کرد و گفت: اهمیت این انتقال دقیق و کامل تا جایی است که در واقعه کربلا، عقیله بنی‌هاشم حضرت زینب(س) و امام سجاد(ع) مامور به ابلاغ پیام کربلا به دیگران می‌شوند و کارعظیم شهدای کربلا را با روشنگری خود تکمیل می‌نمایند و نمی‌گذارند شمشیر یزیدیان بر خون سید الشهدا و یاران باوفایش فائق آید.

سرگرد پاسدار مهجوری با تاکید بر اینکه خون‌های زیادی برای این انقلاب اسلامی ریخته شده است، افزود: ما باید ادامه دهنده راه شهدا و حافظ دستاوردهای با ارزش نظام وانقلاب باشیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برگزاری اولین یادواره شهدای شهرستان زرندیه با عنوان محفل انس با قرآن کریم روز چهارشنبه 31 خردادماه با حضور خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، احاد بسیجیان همیشه در صحنه و مسئولین شهرستانی در حوزه شهید بهشتی (ره) شهر مامونیه برگزار می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات