مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های مازندران در دیدار با آیت الله معلمی مطرح کرد:
شهرام نوری در دیدار دانشجویان جهادی با آیت الله معلمی نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: بسیج دانشجویی به عنوان یک تشکل انقلابی مدافع ارزش ها و آرمان های انقلاب است.
کد خبر: ۸۸۷۴۹۷۴
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۱
به گزارش سرویس بسیج دانشجویی خبرگزاری بسیج، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های مازندران در دیدار با آیت الله معلمی مطرح کرد:
حضور 3هزار دانشجو در اردوهای جهادی منازق محروم استان
شهرام نوری در دیدار دانشجویان جهادی با آیت الله معلمی نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت:  بسیج دانشجویی به عنوان یک تشکل انقلابی مدافع ارزش ها و آرمان های انقلاب است.
وی با بیان اینکه بسیج دانشجویی مازندران بیش از 180 رده در شهرستان های استان دارد، اظهار کرد: با همت دانشجویان انقلابی و ولایی، بسیج دانشجویی مازندران جزو نهادهای برتر کشوری شناخته شده به طوریکه امروز در تمام دانشگاه ها حضور فعال و تاثیرگذار دارد.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های مازندران هدف بسیج دانشجویی را تربیت نیروی طراز انقلاب اسلامی معرفی کرد و گفت: تاکید رهبر معظم انقلاب سخنرانی مطالبه گرایانه دانشویان در نماز جمعه است که این مهم را از نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری خواستاریم.
نوری به اردوهای جهادی بسیج دانشجویی اشاره کرد و گفت: امسال بیش از 3 هزار نفر در قالب اردوی جهادی به مناطق محروم استان اعزام می شوند.
وی در مورد فعالیت گروه های جهادی دانشجویی گفت: فعالیت های عمرانی، بهداشت و درمان،  اقتصاد مقاومتی، اشتغال زایی، فرهنگی، آموزشی و تربیتی در دستور کار دانشجویان جهادی برای محرومیت زدایی از مناطق محروم قرار دارد.
نوری گفت: دانشجویان جهادی مازندران هر سال در زمان تعطیلات عید در مناطق محروم استان های خوزستان و هرمزگان نیز حضور خواهند یافت.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های مازندران  به حضور دانشجویان جهادی در قرارگاه پیشرفت و آبادنی اشاره کرد و گفت: این قرارگاه که با هدف محرومیت زدایی در 104 روستای سه شهرستان تنکابن، بهشهر و ساری ایجاد شده است از حضور و فعالیت موثر دانشجویان بهره خواهد برد.
نوری هدف از اردوهای جهادی را خود سازی دانشجویان دانست و تصریح کرد: می خواهیم دانشجویان در مناطق محروم حضور یابند تا فردا که به سمتی رسیدند بتوانند درد مردم نیازمند را درک کرده باشند به یاری آنان بشتابند.
وی افزود: امیدواریم این اردوها در تربیت نیروهای تراز انقلاب اسلامی کمک کند.
2-(1).jpg
4-(1).jpgphoto_2017-06-18_12-17-27.jpg
ارسال نظرات