امام جمعه بخش مرکزی یزد گفت: آتش به اختیار، ابلاغ جدید مقام معظم رهبری به جوانان و افسران جنگ نرم است که با هوشیاری تمام در مقابل انحراف‌ها از خط انقلاب و اسلام بایستند.
کد خبر: ۸۸۷۵۰۴۲
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، امام جمعه بخش مرکزی یزد با اشاره به فرمایشات امام‌خامنه‌ای در جمع دانشجویان گفت: مقام معظم رهبری فرمودند: اگر برخی مراکز فرهنگی دچار اختلال تصمیم‌گیری شدند مسئولان باید توجه داشته باشند که جوانان و افسران جنگ نرم آتش به اختیار هستند.

آیت‌الله سید محمد کاظم مدرسی اظهار کرد: آتش به اختیار همان وصیت نامه امام(ره) است که فرمودند: «اکنون وصیت من به مجلس شورای اسلامی در حال و آینده و رئیس جمهور و روسای جمهور مابعد و به شورای نگهبان و شورای قضایی و دولت در هرزمان، آن است که نگذارند این دستگاههای خبری و مطبوعات و مجله‌ها از اسلام و مصالح کشور منحرف شوند. و باید همه بدانیم که آزادی به شکل غربی آن، که موجب تباهی جوانان و دختران و پسران می‌شود، از نظر اسلام و عقل محکوم است. و تبلیغات و مقالات و سخنرانیها و کتب و مجلات برخلاف اسلام و عفت عمومی و مصالح کشور حرام است. و بر همه ما و همه مسلمانان جلوگیری از آنها واجب است. و از آزادیهای مخرب باید جلوگیری شود. و ازآنچه در نظر شرع حرام و آنچه برخلاف مسیر ملت و کشور اسلامی و مخالف با حیثیت جمهوری اسلامی است به طور قاطع اگر جلوگیری نشود، همه مسئول می‌باشند. و مردم و جوانان حزب اللهی اگر برخورد به یکی از امور مذکور نمودند به دستگاههای مربوطه رجوع کنند و اگر آنان کوتاهی نمودند، خودشان مکلف به جلوگیری هستند. خداوند تعالی مددکار همه باشد».

وی ضمن تاکید و یادآوری بیانات رهبری و وصیت امام(ره) تصریح کرد: چنانچه حرکت‌های ضد فرهنگی انجام گیرد مسئولان بایستی براساس قانون و چارچوب مقررات اسلامی و فرموده مقام معظم رهبری و امام راحل(ره) جلوی آن را بگیرند اما اگر هیچ اقدامی انجام ندادند انتظار نداشته باشند که این حرکات تداوم یابد.

آیت‌الله مدرسی اذعان کرد: #آتش_به_اختیار، ابلاغ جدید مقام معظم رهبری به جوانان و افسران جنگ نرم است که با هوشیاری تمام در مقابل انحراف‌ها از خط انقلاب و اسلام بایستند.

ارسال نظرات