با محوریت اجرای طرح هجرت 3 و اردوهای راهیان نور

نشست هماهنگی بسیج دانش آموزی و فرهنگیان استان برگزار شد

دومین نشست ستاد هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی و فرهنگیان استان در سال 96 برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۷۵۰۵۲
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، دمین نشست ستاد هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی و فرهنگیان استان پیش از ظهر امروز با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان، معاون هماهنگ کننده سپاه بیت المقدس کردستان، سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان و اعضای ستاد با محوریت اجرای طرح هجرت سه و اردوهای جهادی در فصل تابستان و هماهنگی برگزاری اردوهای راهیان نور دانش آموزان در سال جاری و تشریح برنامه های سازمان بسیج فرهنگیان استان در سالن اجتماعات اداره کل برگزار شد.


رشید قربانی، مدیرکل آموزش و پرورش کردستان در این نشست با بیان اینکه سالانه با همکاری بسیج سازندگی ، آموزش و پرورش و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس طرحی با عنوان هجرت سه در مدارس اجرا می شود؛ گفت: باید با معرفی عرصه و تمهید مقدمات لازم در فصل تابستان زمینه را برای اجرایی شدن این طرح فراهم شود.



آزادی پور معاون هماهنگ کننده سپاه بیت المقدس کردستان نیز در این نشست ضمن تقدیر و تشکر از مشارکت آموزش و پرورش در اجرای طرح هجرت سه، ابراز امیدواری کرد با آسیب شناسی اثر بخش این برنامه فرهنگی زمینه تحقق اهداف تعیین شده فراهم گردد.


 در ادامه این نشست مومنی مسئول بسیج دانش آموزی استان کردستان نیز گزارشی از برگزاری برنامه های بسیج دانش آموزی و اردوی راهیان نور استان در سال 96 را ارائه کرد و بر همکاری و تعامل آموزش و پرورش و سپاه پاسداران در اجرای این برنامه فرهنگی تاکید کرد.


ماجد احمدی سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کردستان نیز از کلنگ زنی دبیرستان 18 کلاسه دوره دوم متوسطه امیر کبیر آموزش و پرورش ناحیه دو سنندج  در 20 تیرماه خبر داد و ابراز امیدواری کرد تا پایان تیرماه امسال کار ساخت و ساز این پروژه آموزشی آغاز گردد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار