مسئول بسیج جامعه پزشکی لرستان:

8467 نفر شب‌های قدر از خدمات سلامت بسیج جامعه پزشکی لرستان بهره‌مند شدند

مسئول بسیج جامعه پزشکی لرستان گفت:۸467 نفر شب‌های قدر از طریق 61 ایستگاه سلامت از خدمات بسیج جامعه پزشکی لرستان بهره‌مند شدند.
کد خبر: ۸۸۷۵۰۵۶
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۴
سرهنگ نبی‌الله شمس بیرانوند در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان با اعلام برپایی 39 ایستگاه‌ سلامت در سراسر استان به منظور خدمت‌رسانی در شب نوزدهم و بیست و یکم رمضان اظهار داشت: در شب اول و دوم قدر با برپایی ایستگاه سلامت در تمامی شهرستان‌های استان به تعداد چهار هزار و 767 نفر خدمات رایگان به روزه داران ارائه داد شد.

وی افزود: در شب بیست و سوم رمضان، مصادف با سومین شب قدر 22 در ایستگاه‌های‌ سلامت سراسراستان خدمات بهداشتی درمانی خدمات مشاوره و آموزشی رایگان به شب زنده‌داران ارائه شد.

مسئول بسیج جامعه پزشکی لرستان شمس عنوان کرد: در این ایستگاه‌های سلامت که پزشک، پرستار، کارشناسان بهداشت، تغذیه حضورداشتند علاوه بر ویزیت رایگان خدماتی مانند کنترل قند خون و فشار خون، مشاوره رایگان همراه با توزیع پمفلت‌های بهداشتی توسط اعضای بسیج جامعه پزشکی برای روزه داران انجام شد.

شمس عنوان کرد: در خرم‌آباد دو هزار نفر درشش ایستگاه، الیگودرز 150 نفردردو ایستگاه، ازنا 180 نفر درسه ایستگاه، پلدختر 360 نفر درسه ایستگاه، در دورود130 نفر دردو ایستگاه، در بروجرد320 نفر در دو ایستگاه،در دلفان 360 نفر در دو ایستگاه، در کوهدشت200 نفر در دو ایستگاه از خدمات رایگان پزشکی بهره مند شدند.

وی بیان کرد: در شب بیست و سوم رمضان مصادف با سومین شب قدر در این ایستگاه‌های سلامت بیش از سه هزار و 700 نفر خدمات بهداشتی -درمانی ارائه شد.

شمس گفت: استقرار آمبولانس 115 در مکان‌های برگزاری مراسم شب‌های قدر و ارجاع بیماران به بیمارستان‌ها از دیگر خدمات خداپسندانه‌ای است که انجام شد.

انتهای پیام/Z

ارسال نظرات
آخرین اخبار