سرپرست هیات ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضاء استان مرکزی از اعزام 7 نفر از ورزشکاران استان به رقابت های جهانی پیوند اعضای مالاگای اسپانیا خبر داد.
کد خبر: ۸۸۷۵۰۵۹
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۱
به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ مریم نجفی با اشاره به اعزام7 ورزشکار استان مرکزی به رقابت های جهانی پیوند اعضای مالاگای اسپانیا اظهار کرد: کاروان اعزامی جمهوری اسلامی ایران سوم تیر ماه به رقابت های جهانی مالاگای اسپانیا اعزام می شود که در بین ورزشکاران اعزامی هفت ورزشکار از استان مرکزی حاضر خواهند بود.

وی تصریح کرد: در رشته دو و میدانی محمد براتی و سیدجلال امینی از استان مرکزی حاضر خواهند بود و در بخش بانوان این رشته نیز سمانه ملکی به مسابقات اعزام خواهد شد.

نجفی ادامه داد: در رشته تنیس روی میز صدیقه صفری و مهری اسکندری نمایندگان استان در بخش بانوان خواهند بود و محمدرضا شاهمرادی نیز در بخش آقایان به این بازی ها اعزام خواهد شد.

سرپرست هیات ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضای استان مرکزی خاطرنشان کرد: در رشته اسکواش نیز فتانه تبرته از استان حاضر خواهد بود، به علاوه اینکه سمانه ملکی علاوه بر رشته دو و میدانی برای حضور در تیم اسکواش کشورمان نیز انتخاب شده است.

وی تصریح کرد: این ورزشکاران در اردوی مشترکی که از بیست و نهم خرداد ماه آغاز می شود شرکت خواهند کرد و سپس سوم تیرماه به این بازی ها اعزام می شوند.

به گفته وی رقابت های جهانی پیوند اعضا از چهارم تا یازدهم تیرماه در مالاگای اسپانیا برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات