اتحاد و انسجام ملی در برابر رفتار‌های آمریکا باید در دستور کار قرار گیرد

نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه‌شمالی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیان عدم اعتماد و اطمینان به آمریکا در سخنان مقام معظم رهبری خواستار عکس‌العمل مسؤولان در برابر تحریم‌های جدید شد و گفت: اتحاد و انسجام ملی در برابر رفتار‌های آمریکا باید در دستور کار قرار گیرد.
کد خبر: ۸۸۷۵۱۰۶
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، عبدالله رضیان با اشاره به مصوبه جدید «سنای» آمریکا و تحریم‌های سخت علیه کشور، گفت: با نشست آمریکا و عربستان و رفتار‌هایآمریکا، فعالیت‌های نسنجیده و خلاف عرف بین‌المللی آنان قابل پیش‌بینی بود.

نماینده قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه‌شمالی در مجلس شورای اسلامی به تذکر‌های مختلف رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره اعتماد به آمریکا اشاره کرد و با اشاره به اینکه به بیان مقام معظم رهبری، تحریم‌های اخیر با روح و جسم بر‌جام منافات دارد، افزود: عدم اعتماد و اطمینان به آمریکا بارها در سخنان مقام معظم رهبری بیان شده بود.

وی خواستار عکس‌العمل دولت، مجلس شورای اسلامی و هیأت نظارت بر برجام در برابر تحریم‌های مجلس سنای آمریکا شد و خاطر‌نشان کرد: آمریکا سال‌هاست که ایران را تحریم کرد و این تحریم‌ها تاثیر چندانی بر ملت ایران ندارد و ما هم ارتباطی با آنان نداریم.

رضیان به چرایی دشمنی آمریکا با ملت ایران اشاره کرد و تحریم‌های اخیر آنان را به دلیل نیت‌های شیطانی و پلید آنان ذکر و اظهار کرد: آمریکا هیچگاه ملت ایران را تحمل نمی‌کند و اتحاد و انسجام ملی در برابر رفتار‌های آمریکا باید در دستور کار قرار گیرد.

نماینده قائم‌شهر و سوادکوه در مجلس شورای اسلامی، حضور ملت در راهپیمایی روز قدس را بیانگر تحقق سخنان امام راحل درباره اینکه «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند انجام دهد» توصیف کرد و گفت: حضور گسترده ملت ایران در روز قدس بیانگر آن است که آمریکا هیچ غلطی در برابر ایران انجام نداد و ملت حامی رهبری هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها