بعد از جدایی محمد عباس‌زاده از نساجی، بازیکنانی همچون مرتضی غلام‌علی‌تبار و حسن نجفی قرارداد خود را با نساجی تمدید کرده و مجتبی بیژن( نفت مسجد سلیمان)، مجتبی ممشلی( نفت آبادان) و سعید مرادی(بازیکن سابق تراکتورسازی تبریز و سیاه‌جامگان مشهد)، به تیم فوتبال نساجی مازندران پیوستند.
کد خبر: ۸۸۷۵۱۰۷
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، فصل نقل و انتقالات در فوتبال کشور چند روزی است که آغاز شده و همه تیم‌ها سعی دارند ترکیبی را برای خود ببندند و معرفی کنند تا بتوانند با آن حداکثر امتیازات ممکن را در فصل جدید کسب کنند.

تیم فوتبال نساجی مازندران، یکی از تیم‌های قدیمی و ریشه‌دار فوتبال شمال کشور است که زمانی برای خود یال و کوپالی داشت و در جام آزادگان تیم‌های بزرگی همچون پرسپولیس و استقلال هم حریفش نبودند ولی حالا که بیست و چندسالی از روزهای اوج نساجی می‌گذرد صعود به لیگ‌ برتر، در لیست آرزوهای هواداران این تیم قرار گرفته و سعی دارد این آرزو را به واقعیت برساند.

ترکیب تیم فوتبال نساجی مازندران نسبت به فصل قبل تغییرات زیادی داشته و بعد از  پیوست مهدی پاشازاده به‌عنوان سرمربی، فرزاد مجیدی نیز سرپرست این تیم شد.

مجیدی در مصاحبه‌هایش گفت که همانند استقلال تعصب خاصی نسبت به نساجی دارم و برای حضور در قائم‌شهر لحظه‌شماری می‌کنم.

بعد از جدایی محمد عباس‌زاده از نساجی، بازیکنانی همچون مرتضی غلام‌علی‌تبار و حسن نجفی قرارداد خود را با نساجی تمدید کرده و مجتبی بیژن(نفت مسجد سلیمان)، مجتبی ممشلی(نفت آبادان) و سعید مرادی(بازیکن سابق تراکتورسازی تبریز و سیاه‌جامگان مشهد)، به تیم فوتبال نساجی مازندران پیوستند.

 پرونده نقل و انتقالات در بازار فوتبال همچنان باز است و تیم‌ها می‌توانند با خرید و فروش بازیکنان فصل تازه‌ای را در لیگ پیش رو رقم بزنند و باید منتظر ماند و دید که آیا خریدهای تازه نساجی به لیگ برتری شدنش کمک می‌کند و یا خیر؟

ارسال نظرات
پر بیننده ها