هدف همه مسؤولیت‌ها خدمت به مردم است

رئیس کل دادگستری مازندران گفت: هدف همه مدیران این است که دستگاه خوبی داشته و مردم و خدا از عملکردمان راضی باشند تا نزد ائمه و شهدا سربلند باشیم.
کد خبر: ۸۸۷۵۱۱۲
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام محمدعلی تقوی‌فرد در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل جدید بازرسی کل استان اظهار کرد: هدف همه مدیران این است که دستگاه خوبی داشته و مردم و خدا از عملکردمان راضی باشند تا نزد ائمه و شهدا سربلند باشیم.

وی با اشاره به ماه رمضان و روزه‌داری افزود: روزه به مؤمن واجب و به غیر مؤمن واجب نیست، کسی که ایمان ندارد روزه فایده‌ای ندارد و قبولی این صیام به مراتب ایمان افراد است و هرکه ایمانش قوی‌تر باشد ثوابش بیشتر است و هرچه ضعیف‌تر اصلا بر آن فرد واجب نیست.

رئیس کل دادگستری مازندران با بیان اینکه هر کاری که انجام می‌دهیم خدا می‌بیند خاطرنشان کرد: اگر در پایان ماه مبارک افراد خجولی هستیم روزه ما قبول واقع شده و در ساختار صیام نتیجه گرفته‌ایم.

این مسؤول با اشاره به اینکه خداوند دستور داد که خیلی از مسائل را از موجودات یاد بگیریم تا تخلفات را جبران کنیم بیان کرد: طبیعت خودش را جبران می‌کند و همه باید از طبیعت یاد بگیریم. 

تقوی‌فرد با بیان اینکه انسان هنوز نتوانسته است خرابی‌های خود را ترمیم کند تأکید کرد: انسان هنوز نتوانسته مشکلات و زیان‌هایی که به بار می‌آورد را با وجود تبادلات مالی و ارتباطی به نتیجه برساند.

وی با اشاره به اینکه هیچ موجودی به اندازه انسان مشکلات ندارد بیان کرد: طبیعت به ما یاد می‌دهد تا مشکلات را برطرف کنیم، سیل زلزله و... منابع طبیعی خود به خود ترمیم می‌شود.

رئیس کل دادگستری مازندران در پایان گفت: در بازنگری و اصلاح امور خود به اندازه طبیعت کوشا باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار