فرماندار گلوگاه با بیان اینکه به هیچ عنوان افراد کارتن خواب نداریم، گفت: آموزش و پرورش نقش موثری در پیشگیری از اعتیاد دارد، ما شاهد هستیم در سطح شهرستان آموزش آسیب‌های مصرف مواد مخدر در مدارس به خوبی صورت می‌گیرد.
کد خبر: ۸۸۷۵۱۱۶
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، محمدرضا تباکی‌قلعه در دومین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان گلوگاه با اشاره به اینکه در جلسات مربوط به آسیب‌های اجتماعی مشاهده می‌شود که در مبارزه با این آسیب اجتماعی همه ارگان‌ها احساس مسؤولیت می‌کنند، افزود: در کنار ارگان‌های اصلی، کمیته درمان، کمیته مقابله، کمیته مشارکت‌های مردمی، کمیته فرهنگ، کمپ جامعه سلامت، انجمن معتادان گمنام و همیاران سلامت همکاری می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در سه ماه نخست سال ۹۶ در حوزه مواد مخدر آموزش گروه‌های هدف و آسیب‌پذیر توسط سمن‌ها که در هر محله و خانه به خانه صورت می‌گیرد، اظهار کرد: پیگیری جدی دستگاه قضایی با عوامل عرضه کننده مواد مخدر، همچنین نظارت‌ها و کشفیات زیادی داشتیم که نیروی انتظامی و قوه قضاییه در این امر فعایت داشتند.

فرماندار گلوگاه با بیان اینکه به هیچ عنوان افراد کارتن خواب نداریم، تصریح کرد: آموزش و پرورش نقش موثری در پیشگیری از اعتیاد دارد، ما شاهد هستیم در سطح شهرستان آموزش آسیب‌های مصرف مواد مخدر در مدارس به خوبی صورت می‌گیرد.


فرماندار گلوگاه گفت: آموزش پیشگیری از آسیب مصرف مواد مخدر برای نوعروسان، مادران باردار و داوطلبان حین ازدواج و ارائه خدمات درمان دارویی و غیردارویی، انجام مشاوره به جمعیت زیرپوشش توسط روان‌شناسان بالینی در حال انجام است.


وی یادآور شد: سمن‌های مبارزه با مواد مخدر برای ادامه کار بسیار نیازمند حمایت مالی هستند، باید توجه داشت که سطح اقتصادی در این شهرستان پایین است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها