حمایت مؤسسه آبشار عاطفه‌ها از 400 مددجوی بهشهری

مسؤول مؤسسه خیریه آبشار عاطفه‌های بهشهر گفت: بیش از 160 خانوار بهشهری تحت حمایت مؤسسه آبشار عاطفه‌ها قرار گرفته‌اند.
کد خبر: ۸۸۷۵۱۱۸
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سمیرا کریمی اظهار کرد: مؤسسه آبشار عاطفههای بهشهر از سال 1394  تاسیس شده است و تاکنون جمعیتی بیش از 4000 نفر را تحت پوشش دارد.

وی با بیان اینکه سازمان مردم نهاد خیریه آبشار عاطفهها در ایران قدمت 15 ساله دارد، افزود: آغاز به‌کار این سازمان از مشهد مقدس بوده است و تاکنون بیش از 230 شعبه در سراسر کشور دارد و این سازمان مردم نهاد با مجوز وزارت کشور و استانداری فعالیت خود را ادامه می‌دهد.

مسؤول مؤسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها با اشاره به  اینکه فقرزدایی و کمک به قشر محروم جامعه هدف اصلی ما در این شعبه است، بیان کرد: کمک به رفع محرومیت، محرومیت‌زدایی از افراد نیازمند بد سرپرست و بی‌سرپرست، شناسایی نیازمندی‌ها و محرومیت‌ها با هدف ارائه خدمات بهینه، کمک به رفع مشکلات معیشتی، درمانی و تحصیلی افراد نیازمند، تسهیل در امر ازدواج جوانان تنها بخشی از اهداف این سازمان در شهرستان است.

این مسؤول با بیان اینکه مددجویان تحت پوشش از مستمری ماهانه بهره‌مند می‌شوند، تصریح کرد: تمامی افراد تحت پوشش در قالب  سبد کالا، کمک‌های نقدی، هزینه درمان و تحصیل از تسهیلات این شعبه بهره‌مند می‌شوند.

کریمی از توزیع جهیزیه برای 30 نوعروس در بهشهر خبر داد و بیان کرد: در طول سال اهداء جهیزیه به نوعروسان در سه مرحله در مناسبت‌هایی مختلف مانند نیمه شعبان، تولد حضرت معصومه(س) و میلاد امام رضا(ع) انجام می‌شود که در سال جاری مصادف با تولد امام رضا(ع) به بیش از 30 نوعروس در بهشهر جهیزیه اهدا می‌شود.

وی در پایان گفت: در حال حاضر بیش از 100 خیر به این مؤسسه کمک کردند که در طول سال این تعداد متغیر است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها