مسئول سازمان بسيج سازندگي در گفت و گو با«بسیج»:
سردار غلامی با بیان اینکه فلسطین و آزادسازی قدس،موضوع اول جهان اسلام است،گفت: همه مسئولان دستگاه‌های اجرایی و ادارات باید از همه توان و ظرفیت، برای برگزاری هرچه بهتر مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس استفاده کنند.
کد خبر: ۸۸۷۵۱۶۹
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۲
سردار نعمان غلامي مسئول سازمان بسيج سازندگي در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به اینکه روز قدس یکی از ایام مهم براس مسلمانان است، اظهار داشت:همه مسلمانان با وحدت و همدلی در مقابل مسلمانان به پا خیزند و در واقع این روز، روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است.
 
وی تاکید کرد: فلسطین و آزادسازی قدس، موضوع اول جهان اسلام است و این روز همچنان باید محور اصلی وحدت همه مسلمانان جهان باشد و وظیفه همه ما دفاع از فلسطین و مردم مظلوم آن است که مقام معظم رهبـری نیز تاکید ویژه ای بر آن دارند.
 
سردار غلامی خاطر نشان کرد:هر ساله در جمعه آخر ماه مبارک رمضان شاهد برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس هستیم و امسال نیز باید باشکوه‌تر از سال گذشته برگزار شود.
 
مسئول سازمان بسيج سازندگي در پایان افزود:همه مسئولان دستگاه‌های اجرایی و ادارات باید از همه توان و ظرفیت، برای برگزاری هرچه بهتر مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس استفاده کنند و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نورزند.
ارسال نظرات