پس از روی کار آمدن ترامپ در امریکا و موظع گیری های جنجالی وی، جمهوری خواهان از کار در کاخ سفید امتناع می کنند زیرا برای آنها مایه خجالت است.
کد خبر: ۸۸۷۵۱۷۲
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۱

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری بسیج، پس از روی کار آمدن ترامپ در امریکا و موظع گیری های جنجالی وی، جمهوری خواهان از کار در کاخ سفید امتناع می کنند زیرا برای آنها مایه خجالت است.

روزنامه آمریکایی «واشنگتن پست» در خبری از نگرانی جمهوری خواهان درباره آسیبی که «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا به اعتبار حزب جمهوریخواهان وارد کرده است، خبر داد.

این روزنامه نوشت که حداقل 27 جمهوری خواه آمریکایی به دلیل اینکه نگران هستند که اقدامات دولت ترامپ به اعتبار آنها در حزب جمهوریخواه صدمه وارد کند، به دنبال گرفتن مشاوره های حرفه ای هستند.

جمهوری خواهان به واشنگتن پست گفته اند که به دلیل نگرانی های خود، پیشنهاد فرصت شغلی در کاخ سفید را رد کرده اند و در بنگاه های کاریابی به دنبال کار هستند.

این خبر در شرایطی منتشر می شود که دولت ترامپ با تحقیقات جاری درباره تبانی و روابط احتمالی ستاد انتخاباتی رئیس جمهور آمریکا با روسیه و نفوذ روسیه در انتخابات سال 2016 آمریکا دست به گریبان است. همین امر منجر شده است که کارمندان بالقوه در کاخ سفید درباره فرصت های شغلی خود در دولت ترامپ به تردید بیفتند.

این در حالیست که دولت ترامپ نیز از زمان شروع کار خود در ژانویه سال جاری تاکنون، در استخدام کارمندان خود به کندی عمل کرده است.
کاخ سفید در واکنش به این خبر، آن را مورد تردید قرار داد و اعلام کرد که مردم مصرانه تقاضا می کنند که برای ترامپ کار کنند.

به گزارش تسنیم، شان اسپایسر سخنگوی کاخ سفید با اشاره به اینکه مردم به دنبال گفت و گوی شخصی با ترامپ هستند، گفت: تقاضای عظیمی برای ملحق شدن به دولت (ترامپ) وجود دارد.

در حال حاضر «رابرت مولر» مشاور ویژه تعیین شده از سوی «راد روزنشتاین» معاون دادستان کل آمریکا، مشغول رسیدگی به پرونده رابطه احتمالی ترامپ با روسیه است. این تحقیقات بعد از آن قوت گرفت که ترامپ در اقدامی ناگهانی «جیمز کومی» رئیس سابق اف بی آی را از سمتش عزل کرد و رسانه ها در تحلیل خود انگیزه ترامپ از عزل کومی را تلاش رئیس جمهور آمریکا برای مهار تحقیق درباره دخالت مسکو در نتایج انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا عنوان کردند.


ارسال نظرات