مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی عنوان کرد؛
مدیر کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی گفت: با برنامه ریزی های فرهنگی صورت گرفته بقاع متبرکه به محلی مناسب برای غنی سازی اوقات فراغت خانواده ها مبدل شده است.
کد خبر: ۸۸۷۵۲۱۹
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف وامور خیریه استان، حجت الاسلام علی مصائبی با تاکید بر استفاده از ظرفیت های فرهنگی در جامعه برای نشر ارزش های دینی، اظهار کرد: امروزه با حضور مبلغان و روحانیون توانمند در پارک ها و صحن بقاع متبرکه برنامه های مناسبی اجرا می شود که با استقبال خانواده ها نیز همراه است.

وی ادامه داد: برگزاری ایستگاه های نقاشی، پاسخ به شبهات و سوالات شرعی و اهدای جوایز به کودکان و نوجوانان در این برنامه ها موجب شده تا اقبال عمومی جامعه به پارک ها بیشتر شود و در حال حاضر در پارک های بزرگ تبریز و امامزاده ها از جمله عون بن علی این برنامه ها اجرا می شود.

حجت الاسلام مصائبی به اقدامات انجام شده در حوزه وقف استان اشاره و بیان کرد: در سال گذشته نزدیک به ۱۵۰ وقف جدید در استان ثبت شد و امیدواریم امسال این تعداد از ۱۵۰ وقف جدید نیز بیشتر باشد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه گفت: این اداره کل برای چندمین بار در کشور جزو ادارات کل برگزیده انتخاب شده و این افتخارات با زحمات همه کارکنان این اداره کل به دست آمده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها