خبرهای داغ:
ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس؛

برگزاری جلسه هماهنگی روز جهانی قدس در گیلانغرب

جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس در شهرستان گیلانغرب تشکیل شد.
کد خبر: ۸۸۷۵۲۲۰
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلانغرب، در این جلسه سرپرست فرمانداری در سخنانی با اهمیت برشمردن نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان بعنوان روز جهانی قدس در نگاه بلند امام (ره) به حمایت از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین روز قدس را نماد همبستگی، اتحاد و همگرایی همه مسلمین  و بویژه ملت ایران بعنوان کشوری که مبتکر این روز بزرگ بوده اند دانست.

 

 

فرهاد همتی اظهار داشت: تحکیم بخشی و قوام این روز برای نیل به اهداف ترسیم شده که همانا روز اسلام است بیش از پیش حائز اهمیت است و  می طلبد نسبت به سالهای گذشته باشکوهتر و با عظمت تر برگزار گردد.

 

وی تصریح کرد: روز قدس علاوه بر مسائل اعتقادی آن در ابعاد سیاسی، اجتماعی و پیشبرد سیاستهای راهبردی نظام جمهوری اسلامی ایران دارای اهمیت فراوان است که در روز جهانی قدس تجلی پیدا می کند.

 

 

همتی ابراز داشت: به لحاظ حساسیت های منطقه امسال بایستی باشکوهتر برگزار گردد تا همگان بدانند که ملت ما در همه عرصه ها همواره در دفاع از ارزشها تا پای جان ایستاده اند و این بار نیز بدور از توجه به تهدیدات و تحرکات و ترقه بازی های دشمنان به پشتوانه اقتدار و صلابت نظام اسلامی، و حضور هوشیارانه نیروهای مقتدر مسلح در امنیت کامل مرزهای کشور اسلامی مان حضوری باشکوه را در راهیمایی یوم الله روز جهانی قدس خواهند داشت.

ارسال نظرات