حجت الاسلام سید مهران کریم پور گفت: اگر همسران شما در راستای ماموریت ها و مسئولیتها موفق بوده و هستند به خاطر حمایتهای بی شائبه همسران آنهاست.
کد خبر: ۸۸۷۵۲۴۸
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه عشایری استان با اشاره به اهمیت نقش خانواده کارکنان نیروهای مسلح در اجرای مطلوب مأموریت های محوله همسران آنان در سازمان، گفت: خانواده نقش اساسی در موفقیت نیروهای مسلح را دارند و همراهی خانواده های با رزمندگان نقش بسزایی در کسب موفقیت ها ایفا می کند.

حجت الاسلام سید مهران کریم پور در جمع خانواده های کارکنان ناحیه عشایری استان در جوار آستان مقدس امامزاده عزیزالله شهر کیان، اظهار کرد: اگر همسران شما در راستای ماموریت ها و مسئولیتها موفق بوده و هستند به خاطر حمایتهای بی شائبه شما خانواده و همسران آنهاست.

کریم پور همچنین به نقش آفرینی زن در خانواده اشاره کرد و بیان داشت: شوهرداری، خانه داری و مادری سه نقش اصلی زن در خانواده است؛ لذا اولین نقش زن در خانواده یعنی نقش همسری از نقشهای مهم زن در خانه و خانواده به شمار می رود.

وی، در ادامه به جلوه ها ی خوب شوهر داری زن پرداخت و گفت: خوش اخلاقی وخوش خلقی، دوستی و محبت را پایدار می سازد.

این کارشناس مسایل دینی و فرهنگی، خاطرنشان کرد: دلبری و عشق ورزی نسبت به همسر، گرامی داشتن و تثبیت شخصیت شوهر، تشکر و قدردانی، صبر و بردباری، عفو و گذشت، رازداری، درک موقعیت و حمایت از شوهر، از دیگر جلوه های خوب شوهر داری زن در خانواده می باشد.

مسئول نمایندگی ناحیه عشایری استان، در خصوص آسیب های سوء مدیریت در خانواده نیز ابراز کرد: محرومیت از لذت زناشویی و تیره و تار شدن زندگی مشترک؛ محروم شدن فرزندان از تربیت صحیح، تیرگی روابط بین زن وشوهر که به مرور منجر به نزاع و کشمکش و در پاره ای موارد به جدایی آنان می انجامد، از آسیب های سوء مدیریت در خانواده است.

گفتنی است: در پایان از همسران و فرزندان دوتن از مدافعان حرم تجلیل و قدرانی شد و برنامه با اقامه نماز جماعت مغرب و عشا و صرف افطاری در یک فضای معنوی وصمیمی به پایان رسید.

 

ارسال نظرات