به مناسبت هفته جهاد كشاورزي

فتتاح پروژه تبدیل انرژی خورشیدی به برق در دشت آبخوان بخش مرکزی خاش/ بهره برداری از ۲۱ طرح کشاورزی خاش در هفته جهاد كشاورزي

مدير جهاد كشاورزي شهرستان خاش گفت: در گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی و با حضور فرماندار و مقامات محلی دو پروژه شیلاتی و آب و خاک و انرژی خورشیدی با اعتباری افزون بر یک میلیارد ریال در این بخش امروز مورد بهره برداری قرار گرفتند.
کد خبر: ۸۸۷۵۲۹۶
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹
امان الله طوقي در حاشيه افتتاح اين پروژه ها در گفت و گو با خبرگزاری بسیج از استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: به همت یکی از دامداران سخت کوش این بخش افزون بر 60 میلیون تومان برای اجرای پروژه برق خورشیدی هزینه شده است.

 وي با بيان اينكه برای اجرای این تعداد پروژه حدود 16 میلیارد ریال اعتبار صرف شده است. تصريح كرد: در گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی 21 پروژه مختلف کشاورزی در حوزه های دام و طیور، شیلات و آب و خاک در این شهرستان راه اندازی شده اند.

 طوقي ادامه داد: دیدار با خانواده های معظم شاهد و ایثارگر و بازنشستگان و تجلیل از کشاورزان و بهره برداران نمونه کشاورزی و منابع طبیعی، دیدا با امامان جمعه از دیگر برنامه های گرامی داشت هفته جهادکشاورزی در خاش بوده است.

 وي با بيان اينكه اقدامات نظام در حوزه بخش کشاورزی و حمایت از فعالان این عرصه قابل تقدیر است، اظهار كرد: نظام در مبحث اجرای سامانه های نوین آبیاری، توسعه باغات و تغییر الگوهای کشت و نیز توجه به کیفیت تولید و اهمیت دادن به خودکفایی محصولات و تامین نیازهای عمومی و چرخه مواد غذایی بسیار موفق عمل کرده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار