خبرهای داغ:

برگزیدگان بخش عفاف و حجاب نمایشگاه قرآن تجلیل شدند

فاطمه ذوالقدر و طیبه سیاوشی پس از بازدید از بخش عفاف و حجاب نمایشگاه قرآن با تاکید بر استمرار تعامل مجلس و کارگروه از آمادگی فراکسیون زنان مجلس برای برگزاری جلسات هم اندیشی برای پیشبرد این حوزه خبر دادند.
کد خبر: ۸۸۷۵۲۹۸
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹
به گزارش سرویس بسیج جامعه زنان کشور خبرگزاری بسیج، طراحان و غرفه های برتر بخش عفاف و حجاب بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، در آیین پایانی  با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و  ریاست نمایشگاه وجمعی از مسئولان، معرفی و تجلیل شدند.

در این مراسم، غرفه های سندس به مدیریت مهدی جوادی و علی سلیمانی با موضوع ترویج حجاب نوجوان و غرفه دوخت رایگان چادر با مدیریت اسدالله سلیمانی به عنوان برگزیدگان این دوره معرفی شدند.

همچنین از غرفه های عصرعاشورایی که ارایه انواع  لباس اسلامی مردان را در این دوره انجام داد، به مدیریت علی غفوری و نیز غرفه حجاب برتر جباری به مدیریت سمیرا جباری تقدیر به عمل آمد.

بر اساس این گزارش، انتخاب این موسسات بر اساس شاخص هایی چون نوآوری، خلاقیت، ارائه خدمات مناسب به بازدیدکنندگان و رضایت عمومی مراجعان توسط کمیته نظارت و ارزشیابی بخش عفاف و حجاب صورت پذیرفته است.

همچنین فاطمه ذوالقدر و طیبه سیاوشی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بازدید از بخش عفاف و حجاب بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، از تلاش های کارگروه ساماندهی مد و لباس برای رشد آثار طراحی شده در این حوزه تقدیر کردند.

 این دو عضو فراکسیون زنان مجلس در بازدید از بخش های مختلف این نمایشگاه، با فعالان، تولیدکنندگان و طراحان حجاب و عفاف گفت وگو کردند.

در این دیدار حمید قبادی، دبیرکارگروه ساماندهی مد و لباس نیز با بیان اینکه بخش عفاف و حجاب، اولویت اصلی کارگروه ساماندهی مد و لباس است ، از برنامه های حمایتی این کارگروه برای رشد و ارتقای این حوزه سخن گفت.

در ادامه این بازدید ، این نمایندگان مجلس با تاکید بر استمرار تعامل مجلس و کارگروه از آمادگی فراکسیون زنان مجلس برای برگزاری جلسات هم اندیشی برای پیشبرد این حوزه خبر دادند.

 بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم جمعه در مصلای امام خمینی (ره) به کارخود پایان داد./پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس

ارسال نظرات