تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌های شیراز در پی برخورد خشونت‌آمیز با مردم معترض آق دره:
اخیرا خبرها و تصاویری از منطقه محروم آق دره در استان آذربایجان غربی در رسانه‌‌ها و فضای مجازی منتشر شده است که موجب تعجب و حیرت هر ایرانی مسلمان گشته است.
کد خبر: ۸۸۷۵۳۰۲
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷
گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی،

تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌های شیراز در پی برخورد خشونت‌آمیز با مردم معترض آق دره طی بیانیه ای اعلام کردند: برخورد خشونت‌آمیز با مردم مظلوم آق دره غیر قابل تحمل است

 

در این بیانیه آمده است:

اخیرا خبرها و تصاویری از منطقه ی محروم آق دره در استان آذربایجان غربی در رسانه ها و فضای مجازی منتشر شده است که موجب تعجب و حیرت هر ایرانی مسلمان گشته است.

 

پس از اتفاقات سال گذشته که در جریان آن عده ای از کارگران معترض به شلاق محکوم شدند، هیچکس باور نمی کرد که عده ای بی شرمی را تا به این حد برسانند که با اعتراض صنفی و آرام کارگران مظلوم و ستمدیده آن دیار که همراه با خانواده خود در پی احقاق حقوق خویش بودند، با خشونت برخورد کنند.

 

چگونه است که نیرویی که باید حافظ امنیت و منافع بر حق مردم ستمدیده باشد، به هر دلیل و توجیه ای به خود اجازه می دهد با مردم بی دفاع با خشونت رفتار کند!؟ 

 

 قرار بر این نبود که در جمهوری اسلامی که بر پایه انقلاب مستضعفان و پابرهنگان شکل گرفته و به گفته معمار کبیر آن صاحبان این انقلاب مستضعفان هستند، گروه یا مجموعه ای به خود جرات دهد تا با اعتراض مردم ستمدیده و بی دفاع به بدترین شکل ممکن برخورد کنند.

 

دانشجویان انقلابی که همواره یکی از بزرگترین آرمان های خویش را، دفاع از مظلومان و مستضعفان می دانند ضمن محکوم کردن این حادثه، از مسئولین امر مجدانه درخواست دارند تا سریعا ضمن شفاف سازی پیرامون این موضوع، مسببان امر را به عموم ملت ایران معرفی و اشد مجازات را برای آنها در نظر بگیرند.

 

ضمنا این موضوع را به طور شفاف اعلام می داریم که در صورت تعلل و کوتاهی مسئولین امر ( در هر سطح و رده ای ) فرزندان انقلابی خمینی کبیر و امام خامنه ای در راه دفاع از حقوق مظلومین و مستضعفان این انقلاب از هیچگونه اقدامی فروگذار نخواهند کرد.

 

بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شیراز
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شیراز 
بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان شیراز
بسیج دانشجویی دانشکده فنی شهید باهنر شیراز
انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه صنعتی شیراز
انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علوم پزشکی شیراز
مجمع دانشجویان عدالتخواه دانشگاههای شیراز
مجمع دانشجویی آرمان (عدالتخواه) دانشگاه شیراز
مجمع دختران مسلمان دانشگاه شیراز

ارسال نظرات